Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trevligt att bli förbannad på arbetskamrater arbete..Åhh det blir jag jävligt förbannad på städerskorna på jobbet när jag får kasta säckarna i lunchrummet. Varför????. Det krånglar ju bara till det. Jag plockar bort säcken från hållaren. Tar bort säcken och det visar sig att de inte orkat riva bort säcken. Varför Varför Varför????
Arbetskamrater? Nä det är inhyrda och är där i 2 timmar/ vecka. Dessutom inte särskilt villiga att städa.Trevligt att bli förbannad på arbetskamrater arbete..
Oj.Åhh det blir jag jävligt förbannad på städerskorna på jobbet när jag får kasta säckarna i lunchrummet. Varför????. Det krånglar ju bara till det. Jag plockar bort säcken från hållaren. Tar bort säcken och det visar sig att de inte orkat riva bort säcken. Varför Varför Varför????
Arbetskamrater räknar jag till de som jobbar på samma ställe, oavsett tidsåtgång. Skulle inte bli glad om jag var städerska och läste ditt inlägg, sjukt otrevligt.Arbetskamrater? Nä det är inhyrda och är där i 2 timmar/ vecka. Dessutom inte särskilt villiga att städa.
Så står det inte i deras papper iaf. Men å andra sidan står det se upp för trucken på verkstan vilket inte görs. Men å andra sidan ser de inte upp i trafiken som privatperson heller.Oj.
Jag misstänker att de inte är lata, utan att deras arbetsrutin är att låta rullen sitta kvar.
Hos oss skulle vi undra varför nån rivit av säcken från rullen.Så står det inte i deras papper iaf. Men å andra sidan står det se upp för trucken på verkstan vilket inte görs. Men å andra sidan ser de inte upp i trafiken som privatperson heller.
Ok. Dessa är på ett företag dvs deras de är runt på olika ställen ett av dem är vårat ställen. Dessa personer kan inte hälsa. Är det snö på containern där sopscken kastas ställer man den på marken i stället för att öppna vilket de ska.Arbetskamrater räknar jag till de som jobbar på samma ställe, oavsett tidsåtgång. Skulle inte bli glad om jag var städerska och läste ditt inlägg, sjukt otrevligt.
Ok hos oss river vi givetvis av säcken eftersom att vi tar ny i skåpet.Hos oss skulle vi undra varför nån rivit av säcken från rullen.
Men om det är så illa så klaga hos chefen istället för att skriva otrevligheter om andra människor här?Ok. Dessa är på ett företag dvs deras de är runt på olika ställen ett av dem är vårat ställen. Dessa personer kan inte hälsa. Är det snö på containern där sopscken kastas ställer man den på marken i stället för att öppna vilket de ska.
Min arbetsplats hade problem med städningen under ett år, men jag skulle säga att det var ett arbetsledarproblem, plus att de hade räknat bort sig ekonomiskt. Men det var inte personerna som städade hos oss fel!Arbetskamrater? Nä det är inhyrda och är där i 2 timmar/ vecka. Dessutom inte särskilt villiga att städa.
Det har vi gjort tro mig. Det har tagits i öronen tro mig. Vi ser nämligen vad som görs och inte.Men om det är så illa så klaga hos chefen istället för att skriva otrevligheter om andra människor här?
Rutinen sitter där de har deras material det räcker att ventilationarna är där så kan jag läsa det. Eller öppna dörren eller fråga min chef. Så många är vi inte att man fyller en säck mellan tisdag-torsdag-tisdag i ett lunchrumm. HahaMen snälla @Krålus har du verkligen sån koll på deras arbetsrutiner? Speciellt när de bara är inne två timmar i veckan?
Det kan ju vara så att det ska finnas soppåsar i tunnan ifall den blir full innan städet kommer nästa gång?
Kanske inte hos er, men på andra ställen.Rutinen sitter där de har deras material det räcker att ventilationarna är där så kan jag läsa det. Eller öppna dörren eller fråga min chef. Så många är vi inte att man fyller en säck mellan tisdag-torsdag-tisdag i ett lunchrumm. Haha
Min mamma som jobbat länge med lokalvård lärde mig att göra just så, med påsen kvar på rullen. Jag tycker det är ett arbetsbesparande knep faktiskt.Så står det inte i deras papper iaf. Men å andra sidan står det se upp för trucken på verkstan vilket inte görs. Men å andra sidan ser de inte upp i trafiken som privatperson heller.
Vi har så i alla soptunnor där det går!Min mamma som jobbat länge med lokalvård lärde mig att göra just så, med påsen kvar på rullen. Jag tycker det är ett arbetsbesparande knep faktiskt.
Jag blev rätt irriterad på mina kollegor när jag jobbade som städerska när de gjorde likadant. Oftast rörde det sig om vikarie på mitt område. Där tog jag tag i påsen som jag brukade och hastade i väg med rullen i släptåg... Har något slängt något som är kletigt eller runnit vid sidan om har det runnit på rullen.Trevligt att bli förbannad på arbetskamrater arbete..