Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PMDS är ett jäkla skit.Bland de fall av maximalt oflyt som finns måste vara att operera sig för att bli frisk och må bra fysiskt och psykiskt, bara för att efteråt upptäcka att man har pmds som innan inte visat sig just för att man inte varit frisk![]()
Samma kottar?Igelkottar. Alltså de är jättesöta och så, men det är för mig obegripligt hur de som art kan ha överlevt så här länge. Trots att de kan ha blivit halv ihjälmaroderade/skrämda så kan de återkomma kväll efter kväll till samma plats var det har funnits en hund i många år. Borde inte deras luktsinne eller något varna dem för att de är påväg in på farligt område![]()
Förstår din frustration. Jag köpte tre par byxor där förra året. En i vardera storlek 42, 44 och 46. Det är helt orimligt.Orkade tyvärr inte gå och kolla om det var felmärkt eller klaga då jag hade lite bråttom, men så drygt att det i princip aldrig går att lita på storlekar längre. Tycker Lindex bara gör mindre och mindre byxor.
Det kokar i mig!! Jag hoppas att inga kuskar väljer att köra åt "nya" tränarenStör mig på hästägare som inte flyttar sina hästar från fusktränare. (Dopningdömda)
Och kuskar som står redo att köra så fort det är möjligt.![]()
Ja fy f!Det kokar i mig!! Jag hoppas att inga kuskar väljer att köra åt "nya" tränaren
Jag har inte läst om tidigare fall. Men hästarna kan ju i detta fall inte ens presterat bättre. Regeln finns ju av en anledning, det är ju för hästarnas bästa!Ja hoppas kan man.
Utöver det så har tränaren dömts för doping tidigare. Detta bidrar till folks starka reaktioner!
Jag tycker det ofta är så med reor numera.Stör mig på att Alequi skickar ut mail om att de har 30% på benskydd. Så är det ett fåtal storlekar som finns kvar. Och nej, det var utplockat redan innan rean.
Rea på skrapet som finns kvar alltså…
Förfalskade vaccinationsintyg. Tänker om de är förfalskade underskrifterUrkundsförfalskning? Den förstår jag inte.
Ahh just de, det borde det ju bli.Förfalskade vaccinationsintyg. Tänker om de är förfalskade underskrifter