Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bland de fall av maximalt oflyt som finns måste vara att operera sig för att bli frisk och må bra fysiskt och psykiskt, bara för att efteråt upptäcka att man har pmds som innan inte visat sig just för att man inte varit frisk :(
PMDS är ett jäkla skit.
Men jag tackar buke för det var här jag för första gången fick höra om det.
Det blev lättare att förstå - och hantera - när diagnos var satt.

Men ändock ett jäkla skit.

Igelkottar. Alltså de är jättesöta och så, men det är för mig obegripligt hur de som art kan ha överlevt så här länge. Trots att de kan ha blivit halv ihjälmaroderade/skrämda så kan de återkomma kväll efter kväll till samma plats var det har funnits en hund i många år. Borde inte deras luktsinne eller något varna dem för att de är påväg in på farligt område :confused:

Igelkottar. Alltså de är jättesöta och så, men det är för mig obegripligt hur de som art kan ha överlevt så här länge. Trots att de kan ha blivit halv ihjälmaroderade/skrämda så kan de återkomma kväll efter kväll till samma plats var det har funnits en hund i många år. Borde inte deras luktsinne eller något varna dem för att de är påväg in på farligt område :confused:
Samma kottar?
Jag har stenhård koll på hundarna om det är några kottar i närheten. :rage:

Någon tror sig ha använt mitt "skräp" e-postkonto till sitt Instagram. Jag får flera ggr om dagen mail om att någon begär att återställa lösenordet Användarnamnet påminner om mitt e-postkonto men ändå väsentliga skillnader. Skitstörigt. Sedan lugnar det ner sig ett tag men nu har det dragit igång igen. Har pågått ca ett halvår. Fatta hinten att du inte använder rätt adress tack.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund