Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På mitt jobb kan du få högre lön utan gymnasieutbildning, jämfört med oss som har universitetsutbildning.

Ligger dock lite mer bakom mitt gnäll än bara lönen.
i den kommunala hierarkin får du högre lön efter utbildning. En f.d. rektor har myycket högre lön där han sittir av sin tid till pension - än de som verkligen jobbar med det de ska göra.
Alltså inte lön efter tjänst, utan lön efter tidigare befattning.

Min skrivbordsstol är kass. Går inte att höja längre.

Kollade och IKEA hade rea på just den. Så jag försökte beställa. Mitt family-medlemsskap har gått ut. Gick vilse bland alla val och beslöt skita i det idag

Med klar hjärna kanske det går bättre imorgon...

Hade jag haft två böjbara ben hade jag kört till IKEA och hämtat. :meh:

Min skrivbordsstol är kass. Går inte att höja längre.

Kollade och IKEA hade rea på just den. Så jag försökte beställa. Mitt family-medlemsskap har gått ut. Gick vilse bland alla val och beslöt skita i det idag

Med klar hjärna kanske det går bättre imorgon...

Hade jag haft två böjbara ben hade jag kört till IKEA och hämtat. :meh:
Har du testat att bara logga in genom att klicka på ”gubben” i menyn upptill och logga in med Bank-Id?

Att jag inte kan ha enbart hårklämmor för mitt hår är så tjockt/tungt att de glider ner. Iofs borde jag inte störa mig på att jag har tjockt hår men men.
Så måste alltså ha hästsvans som håller uppe håret, för att kunna ha hårklämmor.
Det blir så stramt utseende med håret i hästsvans.

Google photo är fullt. Även min gmail är avslagen.
Försöker uppgradera men har inte lösen pga alla gånger jag fått byta skiten. Aktiveringslänk ska komma på mail om 6 timmar. Till den mail som är avslagen? Kan få kod direkt till en separat mail men jag har inte lösen till den heller av samma anledning samt att jag inte använder den mailen. Den mailen i sin tur kan skicka ett verifieringsmail till sig själv. För det hjälper ju mycket :meh:

Meanwhile får jag gräva fram min externa hårddisk och hoppas att jag har utrymme på den för jag orkar verkligen inte rensa igenom nu och jag vägrar göra bilderna platsbesparande ifall de blir urusla.

Jag ska vikariera på en annan enhet under två veckor pga hastig frånvaro hos ledningen. Fick frågan i fredags och börjar idag. Inga problem.
Min störning är att jag i fredags fick 21(!) mail om detta. Alltså inte mail från tillfälliga enheten utan 21 mail rörande ATT jag ska vara där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund