Har du provat suddgummi?Att tydligen vax från baby Bell ost kan vara självhoppande. Funderar just på hur man får bort märke på väggen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat suddgummi?Att tydligen vax från baby Bell ost kan vara självhoppande. Funderar just på hur man får bort märke på väggen....
Nä jag provade fläcksuddare först.Har du provat suddgummi?
Är vid såna tillfällen man önskar att man sitter på en betonghäst så man kan stå kvar mitt på vägen.När man ska passera/korsa en 40-väg med hästar och bilförare vänligt stannar en bit bort så man kan passera, så kommer en idiot och kör i hög fart om alla stannade bilar trots att han måste ha sett oss. Ljust ute, raksträcka, reflexkläder och flera stora hästar. Vi hann backa tillbaka men alltså vad är det för fel på vissa människor![]()
Håller verkligen med dig.Playstation eller spelkonsoller överhuvudtaget. Vi har ett ps4 och ps5, dottern ville spela på 4an vilket innebar att vi måste logga in på hennes konto där igen. För att göra det behövde jag återställa hennes konto via mitt och sedan skriva i hennes inloggningsuppgifter som jag inte kom ihåg. Eller ja, mailadressen men inte lösenordet som då behövde återställas. Det tog en hel evighet och krånglade som tusan, jag förstår inte hur det kan vara så omständligt att byta ett lösenord. Till slut lyckades vi logga in, men då kom vi ändå inte in i spelet som krävde ytterligare ett inlogg och massa krångel (Plants vs Zombies) Gaaah! Varför kan det inte bara vara som gamla hederliga konsoller? Starta konsoll, starta spel, klart. Varför måste det vara så mycket inloggningar och skit
Ja! Och när man hämtar på utlämning - nej, ni har inte levererat ett paket till mig, ni levererade det till servicestället. Men jag är nöjd med dem som gav mig paketet ni lämnat därAtt Postnord vill ha "feedback på leverans".
Ni stoppade ett paket i rätt brevlåda men är inte det hela poängen? Vad ska jag säga? "Nöjd över att paketet inte hamnade hos grannen"?
Ibland får dom betalt för sitt dåliga beteende, Min guling tyckte inte om HD Mc och traktorer med kedjor, skrittar lugn på vägen hör hd:n visar honom med handen att stanna där du är, och visade att jag ska bara passera staketet så går jag ner på läggdan, 1 m från nergången kör han om oss, Ginger slängde ut bakdelen o satte en doja i hans tank så han välte, fy fan vad förbannad jag var då.Är vid såna tillfällen man önskar att man sitter på en betonghäst så man kan stå kvar mitt på vägen.![]()
Idioter finns det tyvärr gott om.Ibland får dom betalt för sitt dåliga beteende, Min guling tyckte inte om HD Mc och traktorer med kedjor, skrittar lugn på vägen hör hd:n visar honom med handen att stanna där du är, och visade att jag ska bara passera staketet så går jag ner på läggdan, 1 m från nergången kör han om oss, Ginger slängde ut bakdelen o satte en doja i hans tank så han välte, fy fan vad förbannad jag var då.
Jag upplevde något liknande innan.Folk som missförstår med flit och reagerar på nåt man inte ens har skrivit om.
Vill inte skriva exakt vad som skrevs pga Google men typ såhär:
Jag: - Melon är en stor frukt.
Svar: - Aprikos är inte alls en stor frukt! *lång utläggning om aprikoser*
Gasenstad??AI-textningen på nyheterna.
hamnas
gasenstad
Daniel elia
Ni som hört nyheterna kanske kan gissa, men hjälpsamt ???