Jo det brukar sluta så. Bråttom som fan gör idiot omkörning på omkörning och så slutar det med att man kommer ikapp idioten i slutändan.Så klart kom vi ifatt honom hela tiden för det finns flera trafikljus på den sträckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det brukar sluta så. Bråttom som fan gör idiot omkörning på omkörning och så slutar det med att man kommer ikapp idioten i slutändan.Så klart kom vi ifatt honom hela tiden för det finns flera trafikljus på den sträckan.
JA! Exakt en sån! Blev du irriterad när du såg den? Det blir jag bara av bilden. Jag tänker ofta på de där bussarna trots att jag inte sett nån de senaste fem-sex åren.Åh, jag såg en sån förra veckan och tänkte direkt på @julgrisen som jag har för mig var tidig med att störa sig på dem?
(Googlad bild för tydlighet)
Visa bifogad fil 174771
Jag fick mig ett gott skratt och tänkte på gamla tider i singeltrådenJA! Exakt en sån! Blev du irriterad när du såg den? Det blir jag bara av bilden. Jag tänker ofta på de där bussarna trots att jag inte sett nån de senaste fem-sex åren.
Och jag sågen en sådan buss vad jag tror är för första gången idagJA! Exakt en sån! Blev du irriterad när du såg den? Det blir jag bara av bilden. Jag tänker ofta på de där bussarna trots att jag inte sett nån de senaste fem-sex åren.
Här ringde de mig i veckan :/Blev väckt av att det knackade, men innan jag hade hunnit i kläder och kommit ner till dörren så hade de gått igen. Gissar att det var Jehovas eftersom djungeltelegrafen varnat mig att de är ute och knackar dörr i området. Stör mig på att det tydligen är så viktigt att frälsa just mig att de skiter i skylten om att dörrknackning inklusive religion är oönskat.
Helt rimlig störningAtt jag är sugen på lussekatter.
Inga svårigeter alls.Helt rimlig störning
Du måste lugna dig lite.
Mmm... Jag hittade ett kryphål i att inte dricka julmust såhär tidigt på året idag med att dricka en energidryck med julmustsmak. Hade verkligen suttit bra med en lussebulle tillInga svårigeter alls.
Kan inte baka dem. De säljs inte ännu. Jag såg dem bara på bild i ett inlägg online tidigare. De godaste säljs av bland annat Pressbyrån och de säljer inte ännu.
Jag har inte kollat närmare på dem i protest men ska göra detta och återkommer!@julgrisen helt ovetenskapligt och icke relevant för något egentligen men hur känner du för Marabous 160 grammare?![]()
Ja de är ju inte helt fel!Mmm... Jag hittade ett kryphål i att inte dricka julmust såhär tidigt på året idag med att dricka en energidryck med julmustsmak. Hade verkligen suttit bra med en lussebulle till![]()