Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skrivit brev typ hela dagen, och tvättat. Det första brevet gick bra, skrev på datorn för att tvinga mig själv att bli vän med Word. *sucka* Det andra brevet tog nog 6 timmar att skriva 3 sidor, och då hade jag ändå kopierat lite från brev nr 1. Hjärnan bara sa upp sig till slut, så får fortsätta i morgon, om det går att öppna/hitta filen. :cautious:
Tacka vet jag penna och papper! Dem kan man lita på!

Blev väckt av att det knackade, men innan jag hade hunnit i kläder och kommit ner till dörren så hade de gått igen. Gissar att det var Jehovas eftersom djungeltelegrafen varnat mig att de är ute och knackar dörr i området. Stör mig på att det tydligen är så viktigt att frälsa just mig att de skiter i skylten om att dörrknackning inklusive religion är oönskat.

Blev väckt av att det knackade, men innan jag hade hunnit i kläder och kommit ner till dörren så hade de gått igen. Gissar att det var Jehovas eftersom djungeltelegrafen varnat mig att de är ute och knackar dörr i området. Stör mig på att det tydligen är så viktigt att frälsa just mig att de skiter i skylten om att dörrknackning inklusive religion är oönskat.
Här ringde de mig i veckan :/

Inga svårigeter alls.
Kan inte baka dem. De säljs inte ännu. Jag såg dem bara på bild i ett inlägg online tidigare. De godaste säljs av bland annat Pressbyrån och de säljer inte ännu.
Mmm... Jag hittade ett kryphål i att inte dricka julmust såhär tidigt på året idag med att dricka en energidryck med julmustsmak. Hade verkligen suttit bra med en lussebulle till :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund