Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen en mardröm.Brinner på en gård i Marks kommun, 400 kor i lagården som brinner. Verkstadsdelen i samma byggnad som korna finns är helt övertänd.![]()
Så fruktansvärt!!!!Brinner på en gård i Marks kommun, 400 kor i lagården som brinner. Verkstadsdelen i samma byggnad som korna finns är helt övertänd.![]()
Hela byggnaden har brunnit ner men de lyckades rädda alla 400 kor!Brinner på en gård i Marks kommun, 400 kor i lagården som brinner. Verkstadsdelen i samma byggnad som korna finns är helt övertänd.![]()
Men så underbart! Nu ska jag lägga mig och sova innan något annat hemskt hinner hända!Hela byggnaden har brunnit ner men de lyckades rädda alla 400 kor!![]()
Det är ju toppen, hoppas nu dom kan lösa husrum o mat för dom med, misstänker att hela mjölkningsutrustningen försvann med ladan och i denna kylan kan dom förfrysa spenarnaHela byggnaden har brunnit ner men de lyckades rädda alla 400 kor!![]()
Jo, tänkte det med men ville inte förstöra de goda nyheterna. Förhoppningsvis klarade sig andra byggnader så de kan stalla in dem och de får väl försöka låna in vanliga mjölkmaskiner då jag misstänker att de hade robotar. Lär ta en jäkla tid att mjölka sig igenom 400 kor!Det är ju toppen, hoppas nu dom kan lösa husrum o mat för dom med, misstänker att hela mjölkningsutrustningen försvann med ladan och i denna kylan kan dom förfrysa spenarna
Hade det varit närmare hade jag kunnat erbjuda handmjölkning av typ 2 innan händer o rygg pajat eller jag blivit bortsparkadJo, tänkte det med men ville inte förstöra de goda nyheterna. Förhoppningsvis klarade sig andra byggnader så de kan stalla in dem och de får väl försöka låna in vanliga mjölkmaskiner då jag misstänker att de hade robotar. Lär ta en jäkla tid att mjölka sig igenom 400 kor!
Tror det är väldigt svårt att handmjölka kor som är vana att maskinmjölkas, fast de hade nog mått bättre av det. Jag var aldrig bra på det, hade fullt sjå att mjölka med en hand på vana kor.Hade det varit närmare hade jag kunnat erbjuda handmjölkning av typ 2 innan händer o rygg pajat eller jag blivit bortsparkad![]()
Oj! Jag har inte fått avstämning på flera år på ICA, coop får jag på lite då och då, men aldrig på ICA och då handlar jag ändå där regelbundet.Stör mig på att jag alltid får upp "personal på väg" när jag självskannar på Ica. Varje gång! Ibland försvinner det när jag blippar kortet och jag kan betala direkt, men oftast får jag stå där som ett fån och vänta. Sjukt irriterande och jag begriper inte varför det alltid blir så
Köper du något med ålderskontroll? Annars låter det konstigt om det är en avstämning varje gångStör mig på att jag alltid får upp "personal på väg" när jag självskannar på Ica. Varje gång! Ibland försvinner det när jag blippar kortet och jag kan betala direkt, men oftast får jag stå där som ett fån och vänta. Sjukt irriterande och jag begriper inte varför det alltid blir så
Har du frågat varför?Stör mig på att jag alltid får upp "personal på väg" när jag självskannar på Ica. Varje gång! Ibland försvinner det när jag blippar kortet och jag kan betala direkt, men oftast får jag stå där som ett fån och vänta. Sjukt irriterande och jag begriper inte varför det alltid blir så
under ett antal veckor behöbde jag knappa kod varje gång jag handlade. Gör inte ofta stora handlingar. Men sjukt störande att behöva kod varje gång jag handlade för ett par hundra.Har du frågat varför?Jag fick avstämning nästan varje gång i en butik i närheten. Den stämde varje gång så tillslut ifrågasatte jag, det sparade ju ingen tid att alltid behöva kontrollera. Jag minns inte svaret exakt men personalen kunde iallafall kolla systemet och jag antar att något justerades för efter det gick det ner markant.
Jag får så när jag är för snabb med att plocka upp vara ut korg, scanna och sen lägga ner i påsen. Varan måste hinna landa först liksom.Stör mig på att jag alltid får upp "personal på väg" när jag självskannar på Ica. Varje gång! Ibland försvinner det när jag blippar kortet och jag kan betala direkt, men oftast får jag stå där som ett fån och vänta. Sjukt irriterande och jag begriper inte varför det alltid blir så