Störiga saker vi stör oss på, del 45

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 93 864

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk som knuffas! Eller jag skulle kanske skriva män som knuffas för det är till 80% män som gör det.

Gick ner till miljörummet för att lämna förpackningar. Hade en krycka med mig. I rummet står en man och rotar i en behållare. Jag går till en annan och tömmer min kasse. Då kommer gubben och ska sträcka sig förbi mig och knuffar mig så jag kommer ur balans. Inte hade han vett att be om ursäkt och inte kunde han vänta fem sekunder så jag hann bli färdig och flytta mig.
Sa till honom att låta bli att knuffa mig och att jag har dålig balans, men inte ens då fick han ur sig något 😡
Varför är män sådana rövhål?

Har köpt en stuga, de som har haft den innan har haft orimligt bråttom. Det tar liksom inte så lång tid att tejpa lite innan man målar ett fönster, så det inte är kladd på hela rutan. Eller måla med kvistlack. Eller täcka golvet ordentligt, eller mäta så de håller samma avstånd mellan krokar, eller se så att det som monteras faktiskt är rakt..... osv osv. Men det som stör mig mest är att vara de tvugna att välja ett mattsvart kök? Det kommer vara ett helsike att hålla rent! Jag har absolut planer på att måla om. Men de har tyvärr valt svarta vitvaror... Köket är från 2019 så otänkbart att byta ut.

Har köpt en stuga, de som har haft den innan har haft orimligt bråttom. Det tar liksom inte så lång tid att tejpa lite innan man målar ett fönster, så det inte är kladd på hela rutan. Eller måla med kvistlack. Eller täcka golvet ordentligt, eller mäta så de håller samma avstånd mellan krokar, eller se så att det som monteras faktiskt är rakt..... osv osv. Men det som stör mig mest är att vara de tvugna att välja ett mattsvart kök? Det kommer vara ett helsike att hålla rent! Jag har absolut planer på att måla om. Men de har tyvärr valt svarta vitvaror... Köket är från 2019 så otänkbart att byta ut.
Jag har också ett mattsvart kök. Coolt tänkte jag som kom från ett högblankt vitt kök där varenda flottfläck syntes. Men asså nä. Det ser så smutsigt och dammigt ut. 🤷‍♀️

Det här KAN vara det sämsta svaret ever från en kundservice angående ett saknat paket:
1000017086.webp

Nej men då åker jag genast till adressen "na na", tack så mycket 😐

Har inte fått svar på min följdfråga angående var i helsike jag ska åka för att hämta mitt paket än. (Har betalat abbonemang sen 25/3...)

Vsr glad för att det i alla fall var matt, jag min idiot o hundägare köpte ett högblankt svart :banghead::banghead: ett evigt torkande framför allt i hundhöjd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka