Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mikael Persbrant öht.Mikael Persbrandt i den där obehagliga guld-reklamen![]()
Han är väl rätt obehaglig generellt.Mikael Persbrandt i den där obehagliga guld-reklamen![]()
Mikael Persbrandt i den där obehagliga guld-reklamen![]()
Jag har sett honom spela Stringberg - magiskt! Kunde de inte ha honom förvarad på hemlig ort och eskortera honom till teatern?Mikael Persbrant öht.![]()
Med huva, overall och munkavle under transporten, mörk bil med tonade rutor och entrén på baksidan?Jag har sett honom spela Stringberg - magiskt! Kunde de inte ha honom förvarad på hemlig ort och eskortera honom till teatern?
Du skulle ju kunna fortsätta med dina fina gardiner och sätta en mörkläggningsrullgardin?Köpte så fina gardiner till sovrummet när jag flyttade hit, skira och ljusa. Men efter två veckor har jag insett att ljusa persienner hjälper typ inget mot morgonluft, så måste sätta upp mörkläggningsgardiner. Känns riktigt trist faktiskt.
Har försökt med det, men det blev inte bra det heller. Kanske hade fungerat bättre med en annan rullgardin, men har inte råd att köpa en ny just nu. Och mörkläggningsgardiner har jag hemma redan.Du skulle ju kunna fortsätta med dina fina gardiner och sätta en mörkläggningsrullgardin?
Har försökt med det, men det blev inte bra det heller. Kanske hade fungerat bättre med en annan rullgardin, men har inte råd att köpa en ny just nu. Och mörkläggningsgardiner har jag hemma redan.
Smart! Ska tänka på det.Dubbelmontagehållare? Det finns ju hållare för två gardinstänger, då kan du ju ha båda uppe och dra för vid behov.
Smart! Ska tänka på det.![]()