Samma här!Fler som har extremt segt Bukefalos i detta nuet?
Störande och mitt inlägg försvann för orkade inte vänta på att det skulle laddas upp. Får se hur lång tid det tar att posta detta inlägg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Fler som har extremt segt Bukefalos i detta nuet?
Störande och mitt inlägg försvann för orkade inte vänta på att det skulle laddas upp. Får se hur lång tid det tar att posta detta inlägg
Det har varit extremt segt för mig med. Har inte problemet i övrigt på telefonen utan endast Bukefalos.Fler som har extremt segt Bukefalos i detta nuet?
Åh gud vad dumt. Men lycka till önskar jag henne, min erfarenhet av katter med både smågnagare och fiskar är att katterna tröttnat inom en timmeStör mig på en kollega som sitter i matsalen och pratar om att hon ska köpa hamster eller fiskar för att underhålla sina katter så dom har nått att se på/leka med under dagarna. Hon har inget intresse själv av varken hamster eller fiskar så dom ska skaffas enbart för underhållning för katterna.
Åh gud vad dumt. Men lycka till önskar jag henne, min erfarenhet av katter med både smågnagare och fiskar är att katterna tröttnat inom en timme![]()
Kollegor som stavar fel på ens namn när de skriver på typ Teams. Alltså mitt namn står precis där du kollar just nu!
Haha.Folk som över huvud taget stavar fel på namn, platser som man vet att de läser ofta. Eller hittar på nån egen variantHar en sån nära…
Stör mig på en kollega som sitter i matsalen och pratar om att hon ska köpa hamster eller fiskar för att underhålla sina katter så dom har nått att se på/leka med under dagarna. Hon har inget intresse själv av varken hamster eller fiskar så dom ska skaffas enbart för underhållning för katterna.
Min ena brukade ligga på råttburen emellanåt. Han var dock jäkligt snabb därifrån om de kom nära, råttor kan ju nafsaMin kisse hade nog tyckt att en voljär med vaktlar vore skitkul underhållning. De är ju lite mer..flaxiga om de blir stressade.
Men smådjur... Mina tamråttor hade inte brytt sig for shit om en katt. De hade ingen uppfattning om att andra djur kunde vara farliga för dem - morsade glatt på stora hundar som nyfiket stack fram en nos mot dem, och ignorerade helt en busig kattass som petade på dem för att få lite aktion när de slappade på soffan (ja, jag var självklart alltid precis intill och hade händerna redo när de fick träffa andra djur när vi hälsade på hos folk med djur! Jag hade inte andra husdjur då.) - sjukt tråkiga att titta på i längden!![]()
Jag är irrirerad, ja nästintill förbannad.
E#n person som jag betraktat som god granne och vän har bytt parti till M. Må så vara. Partibyte är ine ovanligt. Mäniskor ändrar sig.
MEN! Enligt M själva är det hon som sköter deras lokala facebook. Deras inlägg innehåller grova lögner om att S och C gillar pedofiler och andra brottlingar. Det är så
LÅGT på en liten ort där alla känner alla.
Om det hon skriver är hennes verkliga åsikter är jag verkligt glad att hon inte står på vår lista längre.
Folk som över huvud taget stavar fel på namn, platser som man vet att de läser ofta. Eller hittar på nån egen variantHar en sån nära…
Haha.
Jag har tydligen ett jättekrångligt namn.
Vid 18:e varianten slutade jag räkna.
Det är redan lyft. Togs bort efter att kommunalrådet offentligt, framför kameran, pratat med Ms förstanamn.Jag hade faktiskt lyft det med deras lokala ledning. Ska hon hantera deras FB är det ju partilinjen som ska gälla och är det verkligen något ledningen säger sig stå bakom hade jag tipsat media. Det är ju faktiskt inte lagligt att fara med osanning hur som helst.
Vi ska kunna ha olika åsikter och höra till olika partier utan att bete oss som svin gentemot varandra.
När jag hade marsvin så hade jag fått en gammal bur av en släkting med skjutdörr ovanpå. Hade inte varit ett problem tidigare. Men tydligen tyckte katten vi var borta för länge och ville ha sällskap. Så hon öppnade dörren och la sig i ena hörnet. Kom hem till en nöjd katt som låg å vilade å 2 st stackars marsvin som satt i andra sidan av buren å vägrade lyfta blicken från katten. Det vart böcker på buren efter det.Min ena brukade ligga på råttburen emellanåt. Han var dock jäkligt snabb därifrån om de kom nära, råttor kan ju nafsa
Hamstrar, fiskar, gerbiler och diverse andra smådjur var däremot heeelt ointressant![]()