Det är helt galet nu .Det måste jag med i nya huset.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt galet nu .Det måste jag med i nya huset.![]()
Fick svar nu. De har inte fått in/tappat bort kvittotSkickade in två kvitton på vaccin till löne. Fick ersättning för det ena. Skickat ett passivt aggressivt meddelande i etjänsten och vill ha en förklaring.
Det där förkylningslimbot suger!Att jag under snart fem veckor gått och kännt mig liiiite sjuklig. Inte förkyld och inte sjuk men lite frossa, lite trötthet, lite huvudvärk, lite febrig, lite ont i halsen osv osv.
Bryt ut eller lägg av!
Är så trött på det här mellanläget nu.
Plus att blåmärket efter ett rejält hästbett kliar som bara den nu. Antar att det läker...
Det är då man byter mäklare asapAlltså, mäklare...
Grannen säljer sitt hus. Kontakt med mäklare för fem veckor asedan. Mäklaren har varit och tittat, lovat återkomma för fotograrering och värdering etc.
Det var för fem veckor sedan. Därefter radiotystnad.
Ja, har man inte hunnit mer än så (och jag antar inte skrivit något heller) så hade jag också bytt! Om intresset inte är större så...Det är då man byter mäklare asap
Det är väldigt märkligt, religionsutövande får man väl hålla sig till på fritiden. Kan tyckas kontroversiellt men något som inte har med arbetet att göra får ju skötas på fritiden, så även religion enligt mig. Att ta sin medicin är ju dock en nödvändighet för personens hälsa och något som även kan påverka arbetet om man inte får ta. Det är svårt att sköta sitt arbete om man hamnar på sjukhus. Bedrövligt att din mamma ska behöva få skit för detNågot som stör mig (eller gör mig heligt förbannad snarare) är på mammas jobb där hon får skit om hon måste gå ifrån för att ta astmamedicin eller annan medicin vid behov på arbetstid men att en muslim får rulla ut sin bönematta och börja be går utmärkt på arbetstid.
Tycker det. En muslim på mitt gamla jobb gjorde sina böner på rasten, givetvis stör inte det ett dugg! Ja det är för jävligt på ren svenska.Det är väldigt märkligt, religionsutövande får man väl hålla sig till på fritiden. Kan tyckas kontroversiellt men något som inte har med arbetet att göra får ju skötas på fritiden, så även religion enligt mig. Att ta sin medicin är ju dock en nödvändighet för personens hälsa och något som även kan påverka arbetet om man inte får ta. Det är svårt att sköta sitt arbete om man hamnar på sjukhus. Bedrövligt att din mamma ska behöva få skit för det
Absolut, på rasterna står det en fritt att göra vad man vill.Tycker det. En muslim på mitt gamla jobb gjorde sina böner på rasten, givetvis stör inte det ett dugg! Ja det är för jävligt på ren svenska.