Storlek på varmvattenberedare

För mig är att duscha lite som att meditera. Jag står i duschen och löser alla världens problem, en kort dusch för mig är 20 min. Så mitt svar är; precis så stor som du får plats med, och aldrig mindre än att det blir lite för trångt.
 
Vi har 300 liter. Vi bytte vvb för ca 5 år sedan och eftersom den gamla var på 300 l så tog vi det igen. Jag var inne på att byta ner till 200 för att spara på el, men vi safeade. Varmvattnet har aldrig tagit slut här. Som mest kan det blir ett badkarsbad + två normallånga duschningar på raken.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin jag letar efter tofflor till en vuxen person och sorterade på storlek 43 . Fick då upp några som jag tycker verkar rätt opraktiska. Till...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 057
Senast: Bison
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
195
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 111
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp