Sulkyfästen!

R

RebeckaKihlberg

Jag har en liten fråga, jag har aldrig haft med vagn när jag varit i väg med hästar,men den tiden kommer inom kort..å släpet jag lånar har sulkyfästen..(tror jag)...två "krokar" nertill på bakluckan..å jag vet att man ska hänga vagnen där,men man måste väl fästa skaklarna på något vis....ska den finnas krokar till de med eller?? :confused:

Tacksam för svar

//Förvirrad!!
 
Det ska vara två stycken fästen även upptill på luckan, som man kan vika ut, där kan man fästa skaklarna med t ex en läderrem.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 728
Senast: hollypolly
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 028
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 606
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 679
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp