Sunny-täcket från Börjes

Ramona

Trådstartare
Jag sokte innan jag skapade denna traden, da jag trodde att massor med manniskor kopt detta tacket.
http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/prod45/7013.jpg

Men det verkade inte vara som om nagon hade nagot klagomal eller lovsanger for detta tacket. Det kostar ju bara 135:-!!

Hur ar detta tacket?
Manga klagar pa att Borjes-tackena ar alldeles for stora i bogen, ar det sa med detta tacket ocksa?
Ni som har detta tacket, beratta ar ni snalla.
 
Jag har ett Sunny-täcke på min häst på nätterna i stallet. Tycker inte att täcket är stort i bogen, men i och för sig är min häst ganska grov också. Det enda jag kan klaga på är att spännena på bukgjordarna rostar snabbt. Annars är det bra kvalité på täcket.

MVH/ Zanna :rofl:
 
Vi har ett sådant åt våran häst. Lite stort i bogen ( sitter ganska bra på våran Nordlandshäst som är ganska grov över hals och bog) Men ett bra täcke med tanke på priset.
 
hade ett sånt på min ponny,det tappade färgen efter några tvättar(rött),men det var för övrigt bra men lite stort i bogen.det håller bra.

blondie :bump:
 
Jag håller med dom andra om att Sunny-täcket är prisvärt.
Min häst är rätt grov så jag behöver ett täcke som är stort i bogpartiet.
Till ponnyn så sydde jag en kil och då passade det perfekt på honom också.
Jag är nöjd med mina Sunny-täcken.
 
jag har ett sådant och är väl inte jääteglad i det direkt då det inte sitter särskilt bra på någon av våra hästar har dock inte provat på de stora än.
 

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 217
Senast: Huggorm
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 609
Äldre Lanat dator pga min kopplar upp sig pa ett natverk som heter orange och det var for dalig uppkoppling far att posta en trad har, nyss...
Svar
2
· Visningar
429
Senast: Karfitsa
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 980
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp