Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Fy tusan va obehagligt! Även jag skickar massor av styrkekramar, verkligen starkt av dig att anmäla och orka gå igenom allt.

Jag blev hotad i somras av en man som jag hittade i hagen till hästarna en sen kväll…. Allt gick så fort från det att jag såg honom till att han satt i bilen och körde iväg med skrikande däck. Hade iaf vett nog i skallen att ta reg-nummer och ringa polisen. Dagen efter fick jag flera hotfulla samtal där han sa "jag vet vart du bor", "jag ska ta din häst", "du kommer aldrig gå säker igen" osv.

Polisen fick tag på honom och tog in han på förhör. Men dom hade inte bevis nog att han hade gjort något (mot hästarna). Samtalen slutade iaf och efter de har jag aldrig sett honom igen.

Men riktigt rädd var jag!
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

I mina ögon sjunker ni långt bara genom att "seriöst skoja" så som ni nu gjort ;)
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

tumblr_mzabkx779C1smcbm7o1_500.gif
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

En del av mig kan dock fundera på om du har för mycket fritid även om jag älskar gifarna:p
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

I mina ögon sjunker ni långt bara genom att "seriöst skoja" så som ni nu gjort ;)

Jag förstår dig, men samtidigt är det oerhört skönt att tänka "hämnd". Det är ju inget seriöst. Såklart. OM det nu vore så att alla är 100% seriösa så är det ju såklart väldigt dumt, men detta stannar ju bara vid tankar. Inga handlingar. Antar jag ;P
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag inbillar mig att det är skillnad mellan att tänka hämndtankar, uttrycka ett behov av hämndtankar (absolut!!!) och att skriva ut dem (om än på halvskoj) på ett forum.

Att lägga ut en rolig gif är rätt najs när ni ändå är.. Vad heter ni? Bukemaffian? Bukemaniacs? Gaaangstamaffian? Alla mot mig i alla fall ;)
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

En del av mig kan dock fundera på om du har för mycket fritid även om jag älskar gifarna:p


:rofl::rofl::rofl:

*Sitter och fnissar som en liten småflicka*

Nää,så klart är vi inte seriösa (eeeeelleeeeeer?:sneaky: ) (skämta...),det skulle ju bara innebära att vi sjönk till deras nivå som sagt,men det är faktist lite kul att skoja om det,så om vissa tar skämtet på allvar,eller om dom inte alls tycker det är särskilt kul så visst. Jag har iallafall lite småroligt! :D:p
 
Senast ändrad:
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag inbillar mig att det är skillnad mellan att tänka hämndtankar, uttrycka ett behov av hämndtankar (absolut!!!) och att skriva ut dem (om än på halvskoj) på ett forum.

Att lägga ut en rolig gif är rätt najs när ni ändå är.. Vad heter ni? Bukemaffian? Bukemaniacs? Gaaangstamaffian? Alla mot mig i alla fall ;)

Någon kanske tar det seriöst och letar upp nr och ringer ;) :P nej men jag tror att det är skönt att skriva ur sig sina tankar också. Sen genomför man såklart det inte. Det är ju fel. Men jag förstår på något sätt ändå hur du tänker.

TS: hoppas verkligen att idioterna lägger av, fy vad jobbigt hemskt det verkar vara :( allt stöd till dig!
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Skriver TS att hon vill ringa tillbaka så gnäller jag inte på det, det jag gnäller på är alla andra ;)
Aja, nu får väl tråkmaja lämna den här tråden och önska TS lycka till. Hoppas den/de åker dit! :)
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Haha underbar!:rofl::rofl::rofl:


Hoppas det går bra för TS och att det har lugnat ner sig!
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag trycker på gillaknappen! Du lyckades förklara det bra hur jag tänker iaf! Man måste få skoja lite :D
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag lever! Har haft en psykiskt och fysiskt jobbig helg, så valde att koppla bort detta här ett par dagar!

Inga mejl har trillat in dom senaste dagarna, men telefonen ringer varje natt som vanligt. :cautious: Sömnen är inte bättre tyvärr!

Var hos samtalskontakten idag! Hann knappt sitta där mer än 2 minuter innan jag totalt bröt ihop och började mer eller mindre hyperventilera. Min bägare har runnit över. Allt är kaos just nu, mycket sedan tidigare och detta som grädde på moset. Min kontakt ska skaffa en kontakt inom psykiatrin till mig, jag behöver verkligen hjälp.

Pricken över i:et har en ex-pojkvän flyttat typ 700 m ifrån vår lägenhet. Han hotade att slå mig gul och blå i flertal månader efter jag gjorde slut. Tyvärr var jag ung & dum och anmälde inte. Hur han hade regerat ifall vi sprang på varandra nu har jag ingen aning om.

Exet är nu också inräknad som misstänkt. Då han blivit vän med en av dom fd vännerna på fb.
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 008
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 524
Senast: Imna
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 642
Senast: cirkus
·
Relationer hejsan jag vet att det finns en hel del trådar om svartsjuka pojkvänner / flickvänner men jag känner mig så ångest fylld och taskigt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 848
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Avla utan fullständig stam?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp