Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag kan ta några lunchpass,lägligt när denna/dessa människor lagt sig för att vila efter att blivit nedringda hela nätterna! ;):D
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Asså ni fina bukemaffia ! :love:
Jag läste precis igenom era inlägg och kunde inte låta bli att typ dö i skratt. :D :o

Till alla i tråden: TACK! :bow:
Seriöst, jag vet inte vad jag skulle gjort utan denna tråd.
Ni ger mig energi att orka detta!

Nu ska jag prova ta dessa sömntabletter och försöka däcka. Håll tummarna för mig!
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Asså ni fina bukemaffia ! :love:
Jag läste precis igenom era inlägg och kunde inte låta bli att typ dö i skratt. :D :o

Till alla i tråden: TACK! :bow:
Seriöst, jag vet inte vad jag skulle gjort utan denna tråd.
Ni ger mig energi att orka detta!

Nu ska jag prova ta dessa sömntabletter och försöka däcka. Håll tummarna för mig!

Buke är underbart! :love: Jag hade aldrig överlevt utan min tråd här förra året där jag så mycket mer stöd från främlingar än jag nånsin kunnat föreställa mig!

Håller alla tummar för att du får sova gott i natt :love:


p.s skönt att vi kan få dig att skratta lite i eländet :D d.s
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Fick jag bättre sömnkvalité? Nej!
Somnade jag tidigare? Nja typ 30 min tidigare än vanligt.
Övrigt? Satans vad seg jag är!

Aja, får väl prova dom dessa piller ett par dagar till!

Hör och häpna! Det har endast ringts 1 GÅNG i natt.:eek:
Antingen däckade väl den som ringde eller så kanske dom har tröttnat?
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Tror dom heter stilnoct (stavning?)!
Paketet ligger i ett annat rum och orkar inte resa mig just nu. :angel:
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Funkar dom inte så be om en annan sort! Alla sorter funkar inte på alla, jag fick imovane (insomningstablett) i höstas 7,5mg och kan ta dubbla dosen utan att bli ett dugg påverkad eller somna snabbare.


Håller tummarna för att idioterna gett upp, men bukemaffian står stand-by ändå ;)
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Fick jag bättre sömnkvalité? Nej!
Somnade jag tidigare? Nja typ 30 min tidigare än vanligt.
Övrigt? Satans vad seg jag är!

Aja, får väl prova dom dessa piller ett par dagar till!
Det är ju bara insomningstabletter det där, gick du och la dig direkt efter att du tog dom? För annars brukar dom inte hjälpa särskilt mycket, det är ju inga sömntabletter på det sättet.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag stängde ner allt, tog tabletten och la mig ner i sängen. :) 2h senare somnade jag.
När jag väl sover, så kan jag sova 14h. Men det är en orolig sömn.
Just nu somnar jag inte för jag mer eller mindre tänker för mycket. :(
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag förstår precis! Det var mitt problem när jag tabletter också, så fort jag la mig så snurrade det sjuhundrafemtioelva tankar i huvudet som var omöjliga att tränga bort. Och insomningstabletter hjälpte ju som sagt inte.

Det som funkade för mig var att ta med datorn till sängen, kolla något avsnitt på typ Two and a half men som är en okomplicerad och rolig serie, sen sänkte jag ljudet såpass mycket att jag hörde vad dom sa om jag verkligen lyssnade. Så jag fokuserade på det, att höra vad dom sa och det funkade för att distrahera min hjärna såpass att jag kunde somna.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Svarar till lite alla.

Jag hoppas att ni inte är seriösa.. Om TS skulle ge ut numret är hon i mina ögon inte ett dugg bättre än den/de som hotar henne nu.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Gaaangstamaffian? ;)

Idag har det droppat in mejl. SUPRICE liksom....
Öppnade faktiskt det. Tror dock mina stalkers (eller vad man nu ska kalla dom) börjar tappa inspirationen. - "gå och dö!"

Kunde ni inte komma på något bättre denna gången? :cautious:
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Gaaangstamaffian? ;)

Idag har det droppat in mejl. SUPRICE liksom....
Öppnade faktiskt det. Tror dock mina stalkers (eller vad man nu ska kalla dom) börjar tappa inspirationen. - "gå och dö!"

Kunde ni inte komma på något bättre denna gången? :cautious:


Det lät bättre :D *viskar* det namnet tar vi ;) *viskar*


Ni kan gå och dö säger jag till dom! :mad:
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Svarar till lite alla.

Jag hoppas att ni inte är seriösa.. Om TS skulle ge ut numret är hon i mina ögon inte ett dugg bättre än den/de som hotar henne nu.

Jag har inte ens fått ut telefonnummerna, då dem räknas som "bevismaterial". Och nej, jag sjunker inte till deras nivå! :D
Visst, är det deras privata nummer hade det varit urskoj att sprida det på något forum. Men nej, så långt går jag inte!
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 008
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 524
Senast: Imna
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 637
Senast: cirkus
·
Relationer hejsan jag vet att det finns en hel del trådar om svartsjuka pojkvänner / flickvänner men jag känner mig så ångest fylld och taskigt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 848
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp