Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ta några lunchpass,lägligt när denna/dessa människor lagt sig för att vila efter att blivit nedringda hela nätterna!![]()
Asså ni fina bukemaffia !![]()
Jag läste precis igenom era inlägg och kunde inte låta bli att typ dö i skratt.![]()
Till alla i tråden: TACK!![]()
Seriöst, jag vet inte vad jag skulle gjort utan denna tråd.
Ni ger mig energi att orka detta!
Nu ska jag prova ta dessa sömntabletter och försöka däcka. Håll tummarna för mig!
Det är ju bara insomningstabletter det där, gick du och la dig direkt efter att du tog dom? För annars brukar dom inte hjälpa särskilt mycket, det är ju inga sömntabletter på det sättet.Fick jag bättre sömnkvalité? Nej!
Somnade jag tidigare? Nja typ 30 min tidigare än vanligt.
Övrigt? Satans vad seg jag är!
Aja, får väl prova dom dessa piller ett par dagar till!
Lysande! Precis när dom tänker att nu är det nog lugnt, nu vilar vi.. då slår du till!![]()
Exakt! BAAAAAAAAAAAANG!![]()
Mohahaha!![]()
Vi får dock kalla oss något annat än bukemaffian, vi måste ha ett hemligt kodnamn!
Bukemaniacs ?
Gaaangstamaffian?
Idag har det droppat in mejl. SUPRICE liksom....
Öppnade faktiskt det. Tror dock mina stalkers (eller vad man nu ska kalla dom) börjar tappa inspirationen. - "gå och dö!"
Kunde ni inte komma på något bättre denna gången?![]()
Svarar till lite alla.
Jag hoppas att ni inte är seriösa.. Om TS skulle ge ut numret är hon i mina ögon inte ett dugg bättre än den/de som hotar henne nu.
Svarar till lite alla.
Jag hoppas att ni inte är seriösa.. Om TS skulle ge ut numret är hon i mina ögon inte ett dugg bättre än den/de som hotar henne nu.