Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*
Återigen! Tack för ert fina stöd! Kärlek på er!
Så! Har haft en rätt omtumlande eftermiddag, där av mitt sena svar.
Jag bestämde mig att vara med och när mejlen öppnades. Mest för det kändes konstigt att "nån annan pillar i min mejl och jag inte har kontroll över det."
Så här efteråt ångrar jag mig nog. Ena mejlet innehöll bilder på alla mina ex och nuvarande sambon och en text där det stod typ
jag sa ju att du är en hora. Här har du svaret.
Ett annat mejl innehöll en väldigt osmickrande bild på mig när jag är packad och somnat på en barstol. Denna bilden har ifrån början legat uppe på nattklubbssajt, tills dom såg mig sova i bakgrunden.

Text till detta:
ser du inte själv hur ful du är?
Sen var där några andra osmakliga mejl som repeterade hur ful och äcklig jag var..
Tydligen rings det i från 5 telefonnummer... Så det ska spåras en vecka till. Jag fick tyvärr inte reda på deras jävla nummer. Sjukt sugen på att sprida deras nummer på typ Flashback eller något. Fast så lågt sjunker jag nog inte.. Trots jag vill!

!
Nya samtalskontakten var faktiskt mer än okej! Behöver nog träffa hen ett par gånger innan det känns "safe". Dock såg hen mina påsar under ögonen och faktiskt frågade hur det stod till. Berättade om mina sömnproblem, sen sprang hen iväg. Kom tillbaka 5 min senare, med två post-it lappar. Ena lappen stod där "Du är fantastisk! Komihåg det!"

och den andra var där en tid till en läkare i morgon. Tydligen hade dom kommit överens att jag starkt behövde sömntabletter . Men kan dom få mig att sova så är jag nöjd!
Kändes lite bättre idag iallafall!