Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Men fy fan alltså vilka jävla idioter! Har fan lust att sätta mig och ringa dem 20 ggr per natt så får de se hur kul det är.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Fy fan vilka människor alltså! Men hur hemskt liv måste de inte ha om de orkar fokusera så mycket energi på att terrorisera en annan människa? Herregud, det är ju riktigt sjukligt. Ta en dag i taget, snart kommer rättvisa skipas.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Alltså, JAG BLIR SÅ ARG!!!!! :rage:

Hur kan man må bra och tycka det är kul att trycka ner andra?! Och detta är ju värre än att "bara" trycka ner. Har man inget bra att säga kan man vara tyst!

Jag mår dåligt för din skull TS,hoppas verkligen att dom åker dit ordentligt! Jävla folk det finns! :rage:
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Som moderator så säg till om du vill att jag rensar i tråden eller tar bort den helt, så de definitivt inte kan förstå något!

//moderatorlizan


Som användare säger jag, att alldeles oavsett hur du känner om religion (jag vet ju inte) så har kyrkan människor (både präster och diakoner) som kan vara superbra som samtalskontakt i det här läget! Det är gratis, de har tystnadsplikt och jag känner flera som blivit hjälpta trots att de inte varit troende eller medlemmar i svenska kyrkan. Med tanke på att din samtalskontakt var skräp tänkte jag!
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag håller med om / vill också trycka på att man kan gå till kyrkan och prata.
Min "svärfar" är advokat och trycker alltid på att den absolut bästa juridiskt sett att prata med (ut tystnadspliktssynpunkt?) är prästen. Varför minns jag inte riktigt, det kanske någon annan kan svara på?

Dessutom är min konfirmationspräst en av de tryggaste jag pratat med.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Som moderator så säg till om du vill att jag rensar i tråden eller tar bort den helt, så de definitivt inte kan förstå något!

//moderatorlizan


Som användare säger jag, att alldeles oavsett hur du känner om religion (jag vet ju inte) så har kyrkan människor (både präster och diakoner) som kan vara superbra som samtalskontakt i det här läget! Det är gratis, de har tystnadsplikt och jag känner flera som blivit hjälpta trots att de inte varit troende eller medlemmar i svenska kyrkan. Med tanke på att din samtalskontakt var skräp tänkte jag!

Tack lizan! Jag hojtar till om det behövs. :love:
Och er alla andra! Ni är fantastiska!

På något sätt hoppas jag att idioterna hittar tråden, så dom kan läsa vad alla andra tycker om dom. Att sjuka såhär lågt som vuxen människa är inte friskt beteende.

Idag ska jag ner till stationen vid kl 15. Förhoppningsvis har vi ett nummer nu..
Vi ska även komplettera med mina oöppnade mejl. :arghh:
Ringde dit igår och frågade om en ny samtalskontakt, tydligen finns där en annan också! Så ska träffa denne också! Funkar det inte med denna, så ska jag kolla hos kyrkan. Bor 300- 500 m ifrån 3st! :o Tack för tipset! :love:

Nu måste jag samla energi. Vill inte se dom där jävla mejlen..:yuck:
 
Senast ändrad:
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Men fy fan alltså vilka jävla idioter! Har fan lust att sätta mig och ringa dem 20 ggr per natt så får de se hur kul det är.

Får jag fram telefonnumret så får du hemskt gärna sitta uppe en hel natt eller två och terrorisera. :devil:
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Men du behöver kanske inte se dem?
Säg att du helst inte vill läsa.

Här kommer energi:

tumblr_n05p69jSRy1smcbm7o1_500.gif


tumblr_n05ou6WqJ81smcbm7o1_500.gif
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag vet knappt vad jag ska skriva. Det du utsätts för är verkligen inte okej. Det jag vill tipsa om, om du inte reda vet, är att kontakta brottsofferjouren och se vad de har att erbjuda dig. Där kan du få både "psykisk" och mer praktiskt stöd.

Stå på dig och ta hand om dig. Kram.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Återigen! Tack för ert fina stöd! Kärlek på er! :love:

Så! Har haft en rätt omtumlande eftermiddag, där av mitt sena svar.
Jag bestämde mig att vara med och när mejlen öppnades. Mest för det kändes konstigt att "nån annan pillar i min mejl och jag inte har kontroll över det."

Så här efteråt ångrar jag mig nog. Ena mejlet innehöll bilder på alla mina ex och nuvarande sambon och en text där det stod typ jag sa ju att du är en hora. Här har du svaret.

Ett annat mejl innehöll en väldigt osmickrande bild på mig när jag är packad och somnat på en barstol. Denna bilden har ifrån början legat uppe på nattklubbssajt, tills dom såg mig sova i bakgrunden. :o Text till detta: ser du inte själv hur ful du är?

Sen var där några andra osmakliga mejl som repeterade hur ful och äcklig jag var.. :yuck:

Tydligen rings det i från 5 telefonnummer... Så det ska spåras en vecka till. Jag fick tyvärr inte reda på deras jävla nummer. Sjukt sugen på att sprida deras nummer på typ Flashback eller något. Fast så lågt sjunker jag nog inte.. Trots jag vill! :devil: !

Nya samtalskontakten var faktiskt mer än okej! Behöver nog träffa hen ett par gånger innan det känns "safe". Dock såg hen mina påsar under ögonen och faktiskt frågade hur det stod till. Berättade om mina sömnproblem, sen sprang hen iväg. Kom tillbaka 5 min senare, med två post-it lappar. Ena lappen stod där "Du är fantastisk! Komihåg det!" :love: och den andra var där en tid till en läkare i morgon. Tydligen hade dom kommit överens att jag starkt behövde sömntabletter . Men kan dom få mig att sova så är jag nöjd! :D

Kändes lite bättre idag iallafall!
 
Senast ändrad:
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Låter som att du fått en bra samtalskontakt.
Hoppas att dom får fast personerna som ligger bakom detta. Sjukt obehagligt.

Stor kram till dig.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Fy vad obehagligt! Kan inte ens föreställa mig stressen över hotmejl och telefonterror på nätterna. Toppen att polisen spårar samtalen! Hoppas de som ringer åker dit så det smäller om det. Håll ut lite till så är det snart över!
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag kliver upp 4:30 några dagar i veckan om du behöver hjälp med "terror" när du fått reda på nummer ;) Så jag kan med "hjälpa till" ;)

Har ändå vart inne på att skaffa ett anonymt kontantkort :D

Skämt å sido ... Skönt att kontakten med polisen är så bra som den är och de tar detta på allvar !
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag kliver upp 4:30 några dagar i veckan om du behöver hjälp med "terror" när du fått reda på nummer ;) Så jag kan med "hjälpa till" ;)

Har ändå vart inne på att skaffa ett anonymt kontantkort :D

Skämt å sido ... Skönt att kontakten med polisen är så bra som den är och de tar detta på allvar !


Och jag somnar sällan före 01-02.. så bukemaffian kan nog lösa problemet ;)



Hoppas dock verkligen du snart får lugn och ro!
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Usch att du skall behöva utstå detta.
Jag hoppas att du kommer till botten med det.

Och så tackar jag dig för att du tar det hela vägen som ett exempel på att detta inte är tillåtet.
Det kommer att hjälpa andra också när du är igenom.
Tack för att du kämpar.
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Vilka vidriga människor som utsätter dig för nåt sånt! Men så himla bra av dig att ta det med polisen (och skönt att de tar det på allvar!), jag hoppas verkligen verkligen att de får sitt straff så småningom!

Jag jobbar skift så jag kan också ta och ringa lite samtal på obekväma tider... ;)
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Skönt att du verkar fått en vettig samtalskontakt!

Jag kan ansluta mig till bukemaffian och ta terror tiden mellan 02-04 ;)
 
Sv: Svara på "hotmejl" eller inte? *långt*

Jag kliver upp 4:30 några dagar i veckan om du behöver hjälp med "terror" när du fått reda på nummer ;) Så jag kan med "hjälpa till" ;)

Har ändå vart inne på att skaffa ett anonymt kontantkort :D

Skämt å sido ... Skönt att kontakten med polisen är så bra som den är och de tar detta på allvar !

Och jag somnar sällan före 01-02.. så bukemaffian kan nog lösa problemet ;)



Hoppas dock verkligen du snart får lugn och ro!

Oh ja!
Vi kan ju ringa dygnet runt.

Jag kan ta ett pass mellan 7-8 på morgonen :D

Vilka vidriga människor som utsätter dig för nåt sånt! Men så himla bra av dig att ta det med polisen (och skönt att de tar det på allvar!), jag hoppas verkligen verkligen att de får sitt straff så småningom!

Jag jobbar skift så jag kan också ta och ringa lite samtal på obekväma tider... ;)

Skönt att du verkar fått en vettig samtalskontakt!

Jag kan ansluta mig till bukemaffian och ta terror tiden mellan 02-04 ;)


Som på ett kick har bukemaffian redan täckt upp dom jobbiga tiderna ;) :D
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 171
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 578
Senast: Imna
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 851
Senast: cirkus
·
Relationer hejsan jag vet att det finns en hel del trådar om svartsjuka pojkvänner / flickvänner men jag känner mig så ångest fylld och taskigt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 857
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp