180 poäng statsvetenskap med inriktning internationella relationer där jag skrivit om det, arbetat i Mellanöstern, är svenskt och inte missat varken högstadium eller gymnasium? Så nej, det är inte min känsla, det finns oerhört mycket forskning inom området.Återigen ... Nope. Vad du ser kan jag inte ta ifrån dej, men vad JAG ser kan du inte ändra.
Men återkom gärna med mer information på vad du grundar dina erfarenheter ifrån. Mer än "din känsla" (den har du förvisso oavsett, men kom då inte å säg att MIN känsla är fel då det är MIN känsla !)
DIN känsla skiter jag i och den ska du lämna hemma när du även företräder ett parti i en tråd vilket du faktiskt skrivit att du gör, du är inte längre en enskild person, det borde vara nummer ett att förstå som kommunpolitiker och till och med blivande (men det är väl därför ni gör bort er hela tiden för att ni inte förstår det, livets hårda skola lär inte ut så bra när det kommer till kritan).
De teorier jag pratar om är dock allmänna och väl beprövade teorier inom statsvetenskap, det har även gjorts en hel del forskning på likheter mellan värderingar baserad på teorier om högerpopulism, nationalism och värdekonservatism.