Har fått typ fyra meter tyg i typen satin. Sådär tunn och glansig. Vad gör jag med det? Det är rätt mönstrat och jag tänker väl egentligen typ maxiklänning men syr annars bara i trikå så har inga mönster. Tips?
Tålamod, bra nålar eller clips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått typ fyra meter tyg i typen satin. Sådär tunn och glansig. Vad gör jag med det? Det är rätt mönstrat och jag tänker väl egentligen typ maxiklänning men syr annars bara i trikå så har inga mönster. Tips?
Tack! Lätt okejJättefin @Linta !
Jag vet att jag sagt att jag har köpstopp men nu har jag beställt tygprover på fodertyger till min blå festklänning. Det måste väl ändå vara okej?
Nu ska jag sy mig en väska till.
Kolla Runis mönster, madebyruni.com tror jag adressen är. Större delen av min garderob är av hennes mönsterNu har jag tappat taget om den här tråden efter en stunds frånvaro och vet inte om det finns någonstans redan - men jag behöver tips på mönster för klänning
Vill sy i trikå, både rakare modeller och med mer tyg i kjolen. Gärna mönster där jag kan variera ärm/linne överdel. Och gärna enkla mönster, jag är verkligen inget proffs!
Så - var hittar ni era bästa mönster?
Nu har jag tappat taget om den här tråden efter en stunds frånvaro och vet inte om det finns någonstans redan - men jag behöver tips på mönster för klänning
Vill sy i trikå, både rakare modeller och med mer tyg i kjolen. Gärna mönster där jag kan variera ärm/linne överdel. Och gärna enkla mönster, jag är verkligen inget proffs!
Så - var hittar ni era bästa mönster?