Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så en ytters "tråkig" beställning, påsar till gevär :rofl: kunde dom inte varit i roligare tyg :p
IMG_20180625_122330.jpg
 
Gulliga systerdotter gav mig två stora orange knappar och önskade sig en klänning. Så nu måste jag hitta tyg och mönster som matchar knapparna
Tur att syster gav mig fyra ottobre så borde jag kunna hitta nåt fint att sy.
 
Jag hatar min symaskin så tänker försöka sälja den. Men vad ska jag ha istället? Tips på trevlig och inte allt för dyr hushållsmaskin mottages.
 
Jag hatar min symaskin så tänker försöka sälja den. Men vad ska jag ha istället? Tips på trevlig och inte allt för dyr hushållsmaskin mottages.
Jag har en Huskvarna Viking Emerald 116. Den klarar av det som behövs i det här hushållet, dvs laga ett och annat hästtäcken, sy gardiner och fixa kläder som ska lagas/läggas upp eller ner etc. Tydligen har den fått bäst i test i både DN och GP.
 
Jag hatar min symaskin så tänker försöka sälja den. Men vad ska jag ha istället? Tips på trevlig och inte allt för dyr hushållsmaskin mottages.

Jag älskar mammas Husqvarna 690q den är ju åt det dyrare hållet men 670 och 650 borde ju vara helt ok dom med.

Själv har jag 3 mindre bra maskiner här hemma en Toyota, en Singer Promise 1409 och en Husqvarna e10. Kör med den sista och ska sälja de andra 2 då de bara samlar damm.
 
@pudsey ser ut som jag ska leta Huskvarna då.

Hur ser begagnatmarknaden ut? Är det svårt att sälja? Den kostade 3500 ny och är använd flitigt i typ ett halvår men ägt den sedan 2013 typ :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 352
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp