Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3 tycker jag. Och ja, nr 2 ser grå ut för mig med.Vilken lapp passar bäst som foder?
Visa bifogad fil 16639
1 eller 3 (2 skulle vara blå men jag tycker den är grå..)
3 tycker jag. Och ja, nr 2 ser grå ut för mig med.
3Vilken lapp passar bäst som foder?
Visa bifogad fil 16639
1 eller 3 (2 skulle vara blå men jag tycker den är grå..)
Helt underbar![]()
![]()
Den är så GÖLLIG så jag vet knappt var jag ska bli av. Fållen är rak egentligen och alltihop är sytt med franska sömmar, är gräsligt stolt över detta.![]()
Tack snällaHelt underbar![]()
![]()
![]()
Den är så GÖLLIG så jag vet knappt var jag ska bli av. Fållen är rak egentligen och alltihop är sytt med franska sömmar, är gräsligt stolt över detta.![]()
Jag har en Huskvarna Viking Emerald 116. Den klarar av det som behövs i det här hushållet, dvs laga ett och annat hästtäcken, sy gardiner och fixa kläder som ska lagas/läggas upp eller ner etc. Tydligen har den fått bäst i test i både DN och GP.Jag hatar min symaskin så tänker försöka sälja den. Men vad ska jag ha istället? Tips på trevlig och inte allt för dyr hushållsmaskin mottages.
Jag hatar min symaskin så tänker försöka sälja den. Men vad ska jag ha istället? Tips på trevlig och inte allt för dyr hushållsmaskin mottages.
Tack!!Åh så fin![]()