Nr 4 är förstärkt raksöm. 3an kanske också är det med vad jag lärt mig är det "blixten"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nr 4 är förstärkt raksöm. 3an kanske också är det med vad jag lärt mig är det "blixten"
Jag fick också höra att det är nr 3 men den har hittills utan undantag exploderat när jag använt plaggen
Var på Syfestivalen igår och kom hem med en ny leksak.
Så idag hittar man mig i syrummet i färd med att lära mig leka med den.
Visa bifogad fil 38599
Här lyckats göra min första utskrift, nu ska jag bara komma på hur jag spegelvänder text.Åh, grattis! En extremt rolig maskin! Min går på högvarv nu när det är julpysselsäsongHar önskat mig en ny skärmatta i födelsedagspresent, min nuvarande är så utsliten att jag får fästa allt med maskeringstejp
![]()
Här lyckats göra min första utskrift, nu ska jag bara komma på hur jag spegelvänder text.![]()
Hittade själv.Högerklicka och välj vänd horisontell
Hittade själv.Men tack!
Jättekul.Bästa sättet att lära sig, leta själv. Visst är det kul?
Jag har köpt en symaskin och tänkte börja sy igen efter en 25 års uppehåll...
På den tiden ritade jag alla mönster på papperslakan eftersom jag tycker att vanligt mönsterpapper är för skört. Nu har jag googlat lite och hittar inte det jag en gång använde. Så jag undrar vad ni ritar era mönster på och om det fortfarande finns papperslakan eller liknande?