Man behöver alltid fler väskorOmgbananas har släppt ett väskmönster som ser jättekul ut. Behöver jag fler väskor?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver alltid fler väskorOmgbananas har släppt ett väskmönster som ser jättekul ut. Behöver jag fler väskor?![]()
Man behöver alltid fler väskor![]()
Vilket mönster blev det på leggings?Fel svar
@Trott surt
Jag kan ju köpa mönstret och testa, för att ge buke en utvärdering. Måste ju ställa upp för gänget!
Under tiden bjuder jag på ett par mycket eleganta leggings. Bekväma men jag föredrar vanliga byxor tror jag. Vem vet, den känslan kanske går över med tiden.
Visa bifogad fil 28672
Vilket mönster blev det på leggings?![]()
Spana in denna sidan. Finns länkar till väldigt många gratismönster, kanske något där som passar?HEJ sytråden! Igår meddelade min (vansinnigt generösa) mamma att hon har köpt en Juki MO 50e till mig.. eh. Så nu ska jag börja sy lite mer.Var börjar man?! Jag har Gertie sews vintage casual hemma men tycker den är lite svår och kläderna lyckas bli för små.. ehe.
Var kan man hitta fina vintagemönster som inte är för svåra? Jag jagar så Pinterest och etsy men är storlek 44, vilket inte finns överallt direkt.
HEJ sytråden! Igår meddelade min (vansinnigt generösa) mamma att hon har köpt en Juki MO 50e till mig.. eh. Så nu ska jag börja sy lite mer.Var börjar man?! Jag har Gertie sews vintage casual hemma men tycker den är lite svår och kläderna lyckas bli för små.. ehe.
Var kan man hitta fina vintagemönster som inte är för svåra? Jag jagar så Pinterest och etsy men är storlek 44, vilket inte finns överallt direkt.
Jag meeed! Efterkrigstiden fram till mitten på 60-talet är det bästa jag vet. Och jag har köpt sååå fina tyger på Zannaz som jag tänkt sy sommarkläder av. Ska bara hitta mönster..Åh jag älskar vintagemönster! Tradera har jag fyndat mycket på, men har storlek 38/40 så det finns ju lite mer att välja på.
Jag har tyngder, sparar massor av tid! Jag köpte "brevpressar" på dollarstoreEn helt annan fundering. Tyngder istället för att nåla mönster. Yay or nay? Och om yay, var hittar man bra tyngder?
Jag har tyngder, sparar massor av tid! Jag köpte "brevpressar" på dollarstorejättefina med flamingos. Men det var ett tag sen. Kan återkomma med bild när jag kommer hem.
https://indiska.com/se/Inredning/Dekorationer/MARY-PAPER-W/p/1000005265748Hade för mig att det var du som hade det. Köpte duktyngder på dollarstore, men de är nog för lätta.. Får hålla utkik efter brevpressar!
Jag använder de löstagbara vikterna till mina hantlar, platta och lagom stora.Jag fortsätter spamma tråden med mina små projekt.
Omgbananas Totebag. La till en innerficka.
Tyget var inte det bästa, det trådade upp sig och jag sicksackade inte kanternaDen håller så länge den håller. Ska göra fler! Men visst är tyget gulligt?
Visa bifogad fil 28762
En helt annan fundering. Tyngder istället för att nåla mönster. Yay or nay? Och om yay, var hittar man bra tyngder?