Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser fina ut på bilden!Sytt ett par byxor. Blev inte alls bra. Men de är mjuka och sköna så jag tänker använda dem ihop med en tunika.
Vad blev det för maskin?Idag ska jag hämta min overlock!
Tvillingnål, singeljersey och zickzacksax står också på inköpslistan. Och kanske något mer..![]()
En Juki MO-50Vad blev det för maskin?
Många verkar köpa Texi symaskiner, rätt prisvärda och många sömmar vad jag förstått.Jag vill med ha en ny maskin! Hittat en jag är sugen på, den har en massa roliga dekorsömmar. Men har jag verkligen någon nytta av det? Som det är nu har jag använt dekorsöm en gång. Dessutom är min singer bra, den jobbar på ordentligt och för det mesta utan krångel. Å andra sidan blev jag ju väldigt nöjd när jag uppgraderade overlocken. Så kanske skulle jag bli glad av en ny symaskin med. Fast å tredje sidan är jag skeptisk till elektroniska maskiner. Känns som upplagd för krångel på något sätt (men jag är inte alls säker på att det är så).
Nåja, jag har ändå inga pengar att köpa symaskin för så jag kan sluta fundera.
Det är så det börjar...JAG VILL KÖPA MER TYG!!!!!
Många verkar köpa Texi symaskiner, rätt prisvärda och många sömmar vad jag förstått.
Ja "vanlig trikå" vill du haJag kan ingenting om tyger.. Vad ska man ha för tyg till vanliga bomullstrosor? Bomullsjersey? Eller vad ska jag leta efter på tyg.se?![]()
Ja det är det jag blir så förvirrad av! Ruggad jersey, singeljersey, bomullsjersey och bara jersey.Ja "vanlig trikå" vill du hajersey, bomullsjersey, trikå, bomullstrikå (kärt barn har många namn).