Pride dalahäst tyget? Jo det har jag kvar avÅh jag älskar tyget överst till höger!Har du något kvar av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pride dalahäst tyget? Jo det har jag kvar avÅh jag älskar tyget överst till höger!Har du något kvar av det?
Så häftigt mönster!Pride dalahäst tyget? Jo det har jag kvar av![]()
Har sytt linne i det tidigare (förutom mössa och pannband)Så häftigt mönster!Fast jag vet inte vad jag skulle vilja få för plagg av det
![]()
Snyggt!Har sytt linne i det tidigare (förutom mössa och pannband)det funkar ju till det mesta
Visa bifogad fil 29479
Haha det är ett vanligt tanktop linne, så du får nog plats med huvudetSnyggt!Men jag är lite överviktig så alla linnen passar mig inte i formen. Samtidigt har jag ett stort huvud så det behöver gå åt lite tyg i vilket fall som helst
![]()
Jag menade om jag skulle ha mössa iställetHaha det är ett vanligt tanktop linne, så du får nog plats med huvudetoch mönstret finns upp till strl 56 om jag inte är ute och cyklar. Det är rymligt
jag har strl 44 här på bilden.
Aha opps, sorryJag menade om jag skulle ha mössa istället
Är den lite vid nedtill?
Om jag får fråga - går det att få scrunchies i de tyger som finns ovan? De med glassarna är ju rolig!Jag fortsätter med "tråksömnad"... 22 spishanddukar ikväll.
Visa bifogad fil 29441
Och kanske regnbåges tyget till vänster och den svart rosa högst upp till höger?Det var kul att sy i början, men 3 år in i företaget så är dom storsäljare = jag syr massor, inte lika kul längre
Ska dock bli lite kul att sy det i enhörnings/regnbågstyget (det som ligger längst ner till vänster i bild) hoppas det ska sälja bra
Visa bifogad fil 29442
Jag ska kolla upp om det går att sy i vävt tyg (borde gå tycker jag). Återkommer!Och kanske regnbåges tyget till vänster och den svart rosa högst upp till höger?![]()
AttansJag ska kolla upp om det går att sy i vävt tyg (borde gå tycker jag). Återkommer!
Det svart rosa har jag tyvärr inte bilden tog jag i butiken för att visa en vän regnbågstyget jag tänkte köpa![]()
Fåll, jättefin!Vad säger ni, vanlig fåll eller spets?
Visa bifogad fil 29496
Den blev lite för litenmen den får hänga tills jag gått ner igen. Tycker den är fin.
Mitt strykjärn har gett upp. Det tar evigheter för det att bli varmt och det är massor med repor. Dags att köpa nytt! Det har varit med den 2008 så det är väl dags.
Jag hade en sån dag igår med sambons förbannade tshirtOk. Värsta projektet hittills tror jag.
Lyckats sy ihop klänningen på fel håll, glömt trä nålen i overlocken (), glömt sätta i pressarfot på symaskinen när jag skulle sy blixtlås och bara allmänt misslyckats med allt idag. Borde hålla mig borta från symaskiner idag..