Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, men jag googlade och tydligen är kappor i manchester en grejJag säger gulManchester känns mer "kort biker jacka" för mig
![]()
Det gula är denim.Tror att blå manchester blir väldigt coolt och mer användbart.
Vad är det prickiga för typ av tyg? Tycker det ser tunnare ut. Tänker att det kanske blir "sladdrigt" som jacka?
Jag gillar det blå tygetHjälp!
Vilket tyg till denna jackan? Gul prickig, eller blå manchester?
Visa bifogad fil 172197
Hade en vision om blå manchesterjacka, men det känns inte som rätt mönster.. jag vet inte hur jag ska göra!
Ah, okej. Sy jackor av båda och göra dem lite olika kanske är en ide? Eller om du skulle ha behov av en väst.Det gula är denim.
Manchestern är en gardin![]()
Jag behöver egentligen inte fler jackorAh, okej. Sy jackor av båda och göra dem lite olika kanske är en ide? Eller om du skulle ha behov av en väst.
De skulle nog göra sig bra som kjol så här till hösten också.
Sy en blå manchesterkappa till dig själv och så en gul med vita prickar till migHjälp!
Vilket tyg till denna jackan? Gul prickig, eller blå manchester?
Visa bifogad fil 172197
Hade en vision om blå manchesterjacka, men det känns inte som rätt mönster.. jag vet inte hur jag ska göra!
Slakta en gammal bra bh, som gjort sitt, och ha de byglarna som mall?När du syr så köper du ju själva metalbyglarna separat och bestämmer storlek på kupan själv. Det handlar ju mest om att lyckas bedömma bygelns storlek. Det kan ju underlättas om man går en kurs hos en levereantör typ b-wear för då kan man ju mäta på plats och testa ut vilken bygel som passar bäst. Jag skickade efter då märker man ju först när de kommit hem.
Det kan man göra om man har en som passar, man behöver inte slakta den heller har man en som passar kan man ju mäta bågen på den utanpå tyget.Slakta en gammal bra bh, som gjort sitt, och ha de byglarna som mall?
Många företag som säljer byglar har "mallar" för bygelns olika storlekar som man kan skriva ut och tex tejpa fast på en kartongbit för att se vad som kan passa. Sen kan man köpa typ den man tror passar + en storlek upp och en ner, ifall det inte är helt rätt.Det kan man göra om man har en som passar, man behöver inte slakta den heller har man en som passar kan man ju mäta bågen på den utanpå tyget.