Sytråden del 4

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 124 229

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och en i traktortyget

Bifogade filer

• IMG_6725.webp
    IMG_6725.webp
    230,3 KB · Visningar: 910
Hittade lite tyg på secondhand igår. Ett blått glansigt lite luddigt trikå och en bit manchester. Har ingen aning om hur mycket det är, för de var ihoprullade och tejpade. Men det blir en överraskning när jag öppnar då :D hoppas det är tillräckligt till det jag tänkt mig.

Gick igenom mina lådor och hittade en hiskelig massa fin chiffong. Tips på mönster som passar just skir chiffong?

Är bra sugen på att göra en Rhapsody av Sasha Starlight, men vet inte riktigt hur det skulle gå till. Måste ju ha ett foder annars blir det lite väl genomskinligt för min smak. Får fundera.

Årets sista julmarknad imorgon, och självklart har jag sytt en massa i sista minuten 🤦🏼‍♀️ idag klar med 7 byxor, 4 tröjor, sytt halsbuffar, Pannband och mössor i sån mängd att jag inte hållt räkningen (men det är nog åtminstone 40-50 mössor de senaste 3 dagarna). Ändå önskar jag att jag hunnit fylla på med mer. Några av dom mössor jag sytt (4-6 av varje)
IMG_20251211_210522.webp

Jag har fått för mig att jag vill sy en floor pouf (sittpuff? ) men vad sjutton stoppar man den med som inte blir svindyrt? Såg tips om att använda tygspill, men då blir den väl väldigt tung. Har gjort det med en kudde till katterna och den är ju både liten och tung..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser

Barn

Hund

Katt, Andra Djur