Mörkt under, för mycket student/bröllop med vitt/vittMörkt eller ljust under?
Visa bifogad fil 189341
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mörkt under, för mycket student/bröllop med vitt/vittMörkt eller ljust under?
Visa bifogad fil 189341
Ja den där ser klen ut.Funderar på ett verktyg att sätta öljetter med.
@Trott du tipsade om nåt för länge sen, med utbytbara tillbehör. Minns inte vad företaget hette
Vore bra med nåt till tryckknappar med. Prym har ju också men jag tycker den ser lite klen ut
Visa bifogad fil 189531
Ja precis, händerna protesterar värre och värre med tången. Bra blir det inte heller när jag inte orkar trycka ihop det ordenligt. Får kolla på en sån!Ja den där ser klen ut.
https://sewingheartdesign.com/produkt/knappressar-och-tillbehor-info/ där har du rejäla grejer. Mina händer klarar inte sån vanlig tång, har för mig du har problem med händerna också, så då kan det vara värt att köpa riktiga grejer. Dock olika insatser till color snaps och tryckknappar/ringknappar.
Finns så man kan köpa till vajer och fotpedal, men det tänker jag att en redig kvinna kan lösa självJa precis, händerna protesterar värre och värre med tången. Bra blir det inte heller när jag inte orkar trycka ihop det ordenligt. Får kolla på en sån!
Lätt häntVisa bifogad fil 189565
Finn ett felDet är inte ett designval utan ett sy-medan-barnet-sover-misstag av en stressad mamma haha.
Orimligt lätt. Räcker att vara det minsta distraherad när man lägger mönsterpappretLätt hänt![]()
Ja alltså jag har inte ens barn, händer ändåOrimligt lätt. Räcker att vara det minsta distraherad när man lägger mönsterpappret![]()
Ja alltså jag har inte ens barn, händer ändå![]()
Jag med oftare än jag vill erkänna.Orimligt lätt. Räcker att vara det minsta distraherad när man lägger mönsterpappret![]()
Halva tyget upp o ner. Men var inte ledsen för det, shit happendsVisa bifogad fil 189565
Finn ett felDet är inte ett designval utan ett sy-medan-barnet-sover-misstag av en stressad mamma haha.
Det var ju till och med värre@Glimra
Inte nog att jag sydde framstyckena upp och ner, sydde dessutom ihop bakstyckenas ben i ställer för grensömmen... Detta är alltså en halva av byxan den andra är sprättadVisa bifogad fil 189734
Ingen fara, den har legat i skäms-högen tills jag orkade ta tag i det (typ 5 månaderDet var ju till och med värreBeklagar extrajobbet!!
Skönt för oss amatörer att se!Ingen fara, den har legat i skäms-högen tills jag orkade ta tag i det (typ 5 månader)
ville mest visa att det kan bli tokigt även när man syr som "proffs" (iom att jag syr i mitt företag så lär jag väl räknas dit
)