Ta bort en person på msn

Sv: Ta bort en person på msn

Ja. Så korkat.
Vad är det då för mening med att ta bort? Måste man först skriva till personen att "nu tar jag bort dig"? Varför försvinner man inte från deras lista?
 
Sv: Ta bort en person på msn

Vad är det då för mening med att ta bort?
Jaa har man någon kontakt man aldrig pratar med, så kan man ju lika gärna ta bort dom från listan. Jag brukar iaf göra det. Jag brukar även ta bort människor som roar sig med att logga in och ut 400 tusen gånger i minuten. Vill dessa människor något viktigt någon gång så är det ju onödigt att blocka.

Måste man först skriva till personen att "nu tar jag bort dig"?
Varför skulle du vara tvungen att göra det?

Varför försvinner man inte från deras lista?
Du styr över din msn-lista och andra över deras.
 
Sv: Ta bort en person på msn

Ja. Så korkat.
Vad är det då för mening med att ta bort? Måste man först skriva till personen att "nu tar jag bort dig"? Varför försvinner man inte från deras lista?

Vad har det med saken att göra om de har kvar mig på sin lista, vill de ha lång lista med folk som de aldrig har kontakt med så får de vell ha det...
 
Sv: Ta bort en person på msn

jag har kollat på en bra sida där man kunde se om man var blockad av nån eller om personen hade kvar en på sin lista öht. men jag har glömt adressen. kanske kan du söka på google. om man bara vill se om personen har blockat en så finns det en massa sidor att välja på (
sök på blocker+msn)

Hittade en delete checker http://www.blockstatus.com/msn/delete-checker
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ta bort en person på msn

Jag struntar väl i vem som har dig på sin lista. Jag pratade om mig.

flugskit:
Varför skulle du vara tvungen att göra det?
Inte tvungen nej, men jag kanske ville att den personen skulle veta av att jag tagit bort den. Av någon outgrundlig anledning..

Ja ja. What ever.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: Rosett
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 519
Senast: verser
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: Hellhound
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp