Ta bort länkar på Facebook

skjona

Trådstartare
Vet någon hur man gör för att ta bort vissa kompisars eviga länkande till något man alls inte är intresserad av?Skulle också vilja blockera alla meddelande från samma person typ NN lyssnar nu på XX .Det tar upp hela sidor och jag får aldrig se någon annan kommentera eller statusuppdateringar.
Ibland kan det ju vara kul men 2 av mina kompisar på Facebook länkar minst tio länkar per dag och oftast på deras andra språk som jag inte ens begriper ett ord av:(

Sv: Ta bort länkar på Facebook

Om du håller markören över händelsen får du upp en "pil" i övre högra hörnet av den. Klicka på den så får du upp massa alternativ, bland annat att dölja allt från den personen :)

Sv: Ta bort länkar på Facebook

Eller så går du direkt till personens profil, i övre högra delen finns en knapp som heter prenumerera. Klicka på den och ställ in dina val.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 286
Senast: lizzie
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 689
Senast: Intejag
·
Övr. Barn Ursäkta ett långt inlägg, men jag hoppas på hjälp! Vår son Z upplever sig bli mobbad av en flicka, J i hans klass. De går i 4:an... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 503
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka