Bukefalos 28 år!

täcke till shettis

P

pialotta

hej hopp
funderar på att köpa ett täcke till min shettis som ser ut som en vandrande lerklump varje gång hon går in från hagen. Vilket är det bästa täcket och var finns det?
Tack för tips
/P
 
Det billiga shettisvintertäcket (lite över 200 kronor) på Börjes är faktiskt det bästa jag haft jämfört med dom andra 5-600 kronors som jag också haft....
 
Jag har en miljon täcken till mina! :o Täckesfreak som jag är.

Det mest använda och det bästa är Bucas regntäcke. Finns ned till 85 cm i strl. SUVERÄNT!!

Börjes 200:- som jag köpte för två år sedan är också bra, dock ej vattentätt.
 
våran har ett shires stormbreaker som är köpt på ekohallen, sitter väldigt bra på honom iallfall.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 754
Senast: CaisaCax
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 219
Senast: Juli0a
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
594
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Hej Nuvarande täcke, äldre Engmo Dun, ger upp mer o mer i värmen. Behöver därför ha ett nytt. Kroppen behöver värme o vill ha lite...
2
Svar
29
· Visningar
1 311
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp