Bukefalos 28 år!

Tåligaste täcket?

Sv: Tåligaste täcket?

Jag har köpt LM Horse täcken, dom har både 1200D och 1680D, mycket prisvärda täcken och håller superbra. Kan ge ett exempel helhals 400gr 1200D 850:- inkl frakt, likadant täcke från hööks, Amigo bravo kostar 1600:-
 
Sv: Tåligaste täcket?

Jag är nöjd med Bucas Smartex, jag kör med liners under (från HW), så kan jag enkelt bestämma tjockleken och alltid ha samma skal överst :)
 
Sv: Tåligaste täcket?

*KL*
Tack för alla förslag och kommentarer! Köpte ett Bucas Smartex Extra igår, den tjockare varianten som är specad för komforttemperatur mellan ca -20 och så varmt som ca +10. Så fort det blivit litet kallare/torrare åker det på, så får vi se hur länge det överlever... :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej ni med mer koll än mig! Är på jakt efter ett ca 100g täcke till varmblodstravarn. Mailade S-gård med bilder och fick Rhino som rek...
2
Svar
25
· Visningar
2 961
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 281
Senast: Fiorano
·
Utrustning Letar 0g-50g regntäcke till ett kraftigt halvblod med hög manke, något låg halsansättning och mycket bog. Hon funkar inte i Amigo Hero...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Jeps
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
885
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp