Bukefalos 28 år!

Tangentbord till bärbar dator?!

A

armando16

Damn. Jag har förstört mitt tangentbord på min bärbara dator. Har pillat loss några knappar (som jag dessutom lyckats slänga bort:o). Kan man köpe en ny "tangentplatta", likosm byta ut hela tangentbordsdelen? Någon som gjort det? Har en Acer.

Jättetacksam över svar!
 
Sv: Tangentbord till bärbar dator?!

det ska väl inte vara omöjligt. du kan ju ansluta ett usb-tangentbord så länge?

kolla med stället du köpte datorn, ev.vill de väl att du lämnar in den så byter de åt dig.
 
Sv: Tangentbord till bärbar dator?!

Ja, det är möjligt. Men det är tyvärr inte bara att traska in i en datorbutik och köpa ett nytt från hyllan... Utan du får vända dig till de som reparerar Acer och se om du kan få tag på reservdelar därifrån. Troligen blir det billigare att köpa en ny dator...
 
Sv: Tangentbord till bärbar dator?!

Tangentbord brukar finnas som reservdelar om den inte är för gammal, men det är inte alltid man får köpa ut lösa reservdelar som privatperson utan man får snäll betala för reparationen också.

Men Acer har jag för mig säljer till både företag och privatpersoner, ta en span på http://www.acerparts.com/index.php så borde du kunna hitta det du söker.

Hade du haft kvar alla tangenter och fästen och sånt inte varit trasiga så hade det antagligen varit lätt fixat om du haft någon händig människa i närheten.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är i akut behov av att köpa en ny dator då den jag har är gammal och inte helt stabil. Egentligen borde vilken enkel skitdator som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 548
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 350
Senast: QueenLilith
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 990
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 108
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp