Tapeter - vad skulle ni välja?

Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Nu är hallen helt klar, dock har spåna som tapetserar medan jag är kattvakt, dvs Karln och Pappa, vänt min vita tapet ut och in :cry: Det funkar givetvis ändå, men det är inte samma sak :mad:

Snart är vardagsrummet klart också, och den nya tv;n har kommit så det blir en tripp över till IKEA också för att hämta hem tvbänken och det nya vitrinskåpet som adopterades av en av Karlns ungkarlskompisar igår ;)
 
Sv: Tapeter - vad skulle ni välja?

Alla tapeter är uppe, tvbänk + tv är det också men iövrigt ser det ut som hej kom och hjälp mig.
Bilder kommer således efter helgen :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: nyttnick
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 477
Senast: Ullmerkott
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
Hemmet Jag har hamnat i något slags ommålningsrus som började under långledigheten i julas. Då bestämde jag mig för att måla om en garderob i...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp