Tatueringstråden, del 4

Kul det här med åsikter om hål!

Jag har själv lite större motiv, och tycker det är snyggt när var och ett motiv får ta sin egen plats. Tycker att det är kul att tänka på form och placering så att de fyller upp varandra tillräckligt. Att där är space på ett par cm låter bara det motivet stå för sig själv, tycker jag. Och det är ju det jag gillar.

Har inga problem med hål på armarna, en kollega kommenterade i veckan att hon tyckte det var snyggt när jag hade "pluttar" :D istället för en hel sleeve.
 
Älskar numera mina boobies :love:
IMG_20191011_202248_032.jpg
 
Jag trodde jag var nöjd med den jag hadde men på senare tid har jag börjat bli sugen på en till. 8 år efter att jag gjorde den förra.
Har två uppslag som känns betydelsefulla för mig. Men noll idéer om hur de ska se ut.
Men det svåraste är var jag isf vill ha den placerad.
Jag klurar som f*n på om jag ska.... :p
 
Jag trodde jag var nöjd med den jag hadde men på senare tid har jag börjat bli sugen på en till. 8 år efter att jag gjorde den förra.
Har två uppslag som känns betydelsefulla för mig. Men noll idéer om hur de ska se ut.
Men det svåraste är var jag isf vill ha den placerad.
Jag klurar som f*n på om jag ska.... :p

Berätta mer? :)
 

Jag velar mellan två motiv. Det ena en kurbits, jag är ju från Dalarna.
Det andra någon variant som bygger på blomman Daliha. En hyllning till min mamma som gick bort i cancer för snart 10 år sen. Hon samlade på dalhior. Dahlia betyder även Dahls blomma vilket är vårat efternamn.
Jag tycker dock att kurbitsar är oändligt mycket vackrare än dalhior :angel:
Jag googlar massor i nuläget för att hitta insperation till hur de kan vara utformade. Sen var det detdär med plats på kroppen....
 
Jag velar mellan två motiv. Det ena en kurbits, jag är ju från Dalarna.
Det andra någon variant som bygger på blomman Daliha. En hyllning till min mamma som gick bort i cancer för snart 10 år sen. Hon samlade på dalhior. Dahlia betyder även Dahls blomma vilket är vårat efternamn.
Jag tycker dock att kurbitsar är oändligt mycket vackrare än dalhior :angel:
Jag googlar massor i nuläget för att hitta insperation till hur de kan vara utformade. Sen var det detdär med plats på kroppen....
Nu finns det ju oändligt många dalhior - skulle du inte kunna hitta något kurbitsmotiv med en dalhia-lik blomma (Jag tycker Moon fire ser ut som en kurbits-blomma)
 
Nu finns det ju oändligt många dalhior - skulle du inte kunna hitta något kurbitsmotiv med en dalhia-lik blomma (Jag tycker Moon fire ser ut som en kurbits-blomma)
Jag har varit inne på det spåret men den typ av kurbits jag gillar mest har inte så mycket "blommigt" över sig.
Jag får värka vidare på det :)
Men först ska den jag har fyllas i.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 396
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 881
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp