The Lion King (ulvlek)

@Gabby_Ossi - tufft (och helt rätt uppenbarligen) att spara rösten till när den som mest behövdes! :bow:

Snarare fegt :angel:

När jag fick den rollen blev jag: :arghh:, massa inflytande men ingen info :cautious:

Så jag tänkte att jag väntar med den tills att jag är helt säker. Typ för att rädda mig själv. Hade inte tänkt att det skulle dröja så länge dock. :p

Min plan var:

Bli misstänkt, nästan lynchad men rädda mig med min extraröst (och förhoppningsvis få med en ulv ut på köpet), bli godförklarad, bli käkad, luta mig tillbaka och titta på hur det slutar.

Inte att sitta sista dagen med allt ansvar :eek:
 
Trodde inte det var sant när vi såg vilka som var med i lyan. Samma som förra leken + koppen :p
Säger samma sak här som jag sa i PM:et till er ulvar - jag lovar och svär att jag lottade rollerna! :o:p Först använde jag någon hemsida men kändes inte riktigt bra så jag lottade om med papper och penna, och bara så ni vet - @bollen__ blev scar i första lottningen och sedan ulv i den andra lottningen :cautious:
 
Men shit vad du lurade mig med bollen! :eek:
Jag förstår att det inte var avsiktligt men det gjorde ju tyvärr att jag inte följde det spåret redan igår. :p

Det var verkligen skitsvårt att godförklara henne. Jag kunde ju inte bara säga rakt ut att hon var god. Och jag var ju dessutom 100 på att bollen var god. :banghead:
 
Nu kan jag äntligen få fråga dig - varför? Jag tisslade och tasslade med @Artline men vi kunde inte riktigt begripa varför du talade sådär osäkert om bsf? :p

För att jag hade ju inget att godförklara henne på så länge jag var i livet. Hade jag inte vetat att hon var god hade jag röstat på henne. Men jag la ju hela tiden in brasklappen att det ju kunde bero på tidsbrist.
 
Det var verkligen skitsvårt att godförklara henne. Jag kunde ju inte bara säga rakt ut att hon var god. Och jag var ju dessutom 100 på att bollen var god. :banghead:
Det där är en svår avvägning som tvilling, men just i det här fallet när en var bagare så tänkte jag att det inte borde vara lika viktigt att verkligen hålla sig hemliga.
Det är ju bra om goda får en chans att haja vilka som är tvillingar för annars är de ju inte till någon större nytta! ;)
 
Det där är en svår avvägning som tvilling, men just i det här fallet när en var bagare så tänkte jag att det inte borde vara lika viktigt att verkligen hålla sig hemliga.
Det är ju bra om goda får en chans att haja vilka som är tvillingar för annars är de ju inte till någon större nytta! ;)

Jag försökte ju den kvällen jag blev käk. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 410
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 000
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 011
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp