The Lion King (ulvlek)

Just det, ville ni ha uppdateringarna i ett eget inlägg såhär efter leken? Kan bli ett lååångt inlägg dock :p
 
Och jag vill tacka er alla! Jag trodde att leken skulle bli kanske lite väl kort, men det drog verkligen ut på tiden och jag fick verkligen provsmaka på att vara LL. Det var jättekul! Jag kan definitivt tänka mig att bli LL igen, planerar nog redan min nästa lek :angel: Dvs om ni vill ha mig igen :o:p

Och jättestort tack till @Niyama som svarade på alla mina frågor.

Superdupertack till @Artline som fanns där vid vartenda steg på vägen som ett utmärkt bollplank och assistent :love:
 
Jag tycker också synd om @Lilltess :(, hoppas du är glad igen!
Övervägde faktiskt att ge upp min roll till henne när jag insåg hur ledsen hon blev och att jag skulle ha väldigt dåligt med tid till att spela. Men jag ville ju vara med! Hon hade nog med all säkerhet gjort ett bättre jobb dock :p Tur att jag räddade upp det något genom att pricka rätt idag i alla fall O_o
 
Och jag vill tacka er alla! Jag trodde att leken skulle bli kanske lite väl kort, men det drog verkligen ut på tiden och jag fick verkligen provsmaka på att vara LL. Det var jättekul! Jag kan definitivt tänka mig att bli LL igen, planerar nog redan min nästa lek :angel: Dvs om ni vill ha mig igen :o:p

Och jättestort tack till @Niyama som svarade på alla mina frågor.

Superdupertack till @Artline som fanns där vid vartenda steg på vägen som ett utmärkt bollplank och assistent :love:
Tack för en jättebra lek! Jag har nog aldrig känt mig så korkad! :D
(Det är rätt åt mig! :p)
 
Jäkla spöke :eek: jag hade stora funderingar hur jag skulle lyckas få med mig spöket?! Som jag inte ens visste vem det var men antog att det var mammas...och vem skulle jag misstänka av FiaM och G_O? Visste ju att G_O var borgmästare.....GAH. Men jag visste att du var det för sent annars hade jag ÄTIT dig :p Trodde nämligen det var FiaM som var det. GAH.
Min första lek jag är kvar till slutet :banana: wiee!
 
Ja, jag kom på förra veckan varför det är roligt att ha häst, (för det är inte att öppna plånboken...) när jag kom upp på hästryggen igen efter två månader.

Skönt att höra @Lilltess att du mår bättre.
 
Och jag vill tacka er alla! Jag trodde att leken skulle bli kanske lite väl kort, men det drog verkligen ut på tiden och jag fick verkligen provsmaka på att vara LL. Det var jättekul! Jag kan definitivt tänka mig att bli LL igen, planerar nog redan min nästa lek :angel: Dvs om ni vill ha mig igen :o:p

Och jättestort tack till @Niyama som svarade på alla mina frågor.

Superdupertack till @Artline som fanns där vid vartenda steg på vägen som ett utmärkt bollplank och assistent :love:

Tack själv, som stod ut med mina små psykbryt mitt i natten "all alone" hahaha! :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 410
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 000
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 011
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp