Bukefalos 28 år!

Tidlösa foton?

Bismark

Trådstartare
Tog denna bilden igår när vi var på gården och körde ut lite björkar ur hagen. Visst är den tidlös? Kan nästan lika gärna varit tagen för 100 år sen som igår (iaf om man inte tittar på gummistövlarna :angel:)





Jag vill gärna se fler "tidlösa" foton, alltså sånna som lika gärna kan vara tagna för längesen som igår..

Så släng in en massa bilder nu :bump:
 
Sv: Tidlösa foton?

Ja, verkligen en "tidlös" bild, om man inte räknar med pixbox-loggan och den fina bildkvaliteten:angel:
 
Sv: Tidlösa foton?

här är vårt julkort från 2007 nirsgårds forbonde släde med vår familj vid storhäbret.
julkort4.jpg
[/IMG] jag tror att släden kände sig upp piggad av snön och riktningen mot stan den var redo för nya äventyr!;)
 
Sv: Tidlösa foton?

Det var verkligen jättefint! :)
Rent fototekniskt skulle jag gärna ha sett mer av huset och omgivningen... men i övrigt en toppenbild!
 
Sv: Tidlösa foton?

Man väljer inte alltid sin fotograf det är heller egentligen ingen ner förs lutning.:angel: bellton som drar är en fin ardenner med ett mycket ädelt snällt hjärta.:love:
 
Sv: Tidlösa foton?

Här kommer en bild från igår, men den skulle väl kunna vara från förra seklet (om inga grejer bakom avslöjar oss, kommer inte ihåg nu när jag inte har bilden framför mig...;))

index.php


(Kommer aldrig ihåg hur jag ska göra för att bilden ska synas direkt:confused:
Jamen, gör den det eller är det bara för att jag har den i min dator???

Lotta
 
Sv: Tidlösa foton?

Jättefina :love:

Härligt att använda hästarna så. Gör ni mer än bara höskörd med dem?
 
Sv: Tidlösa foton?

tackar..
ja vi kör ut allt virke i skogen, pappa kör även borta med griplastar vagn, sen sår å ringvältar vi allt med hästarna. bilderna e tagna på ett ställe som jag jobbar på.
 
Sv: Tidlösa foton?

så himla fina bilder!

Jag blir alldeles lycklig över att se attd te finns folk som använder sina hästar på det här sättet!
 
Sv: Tidlösa foton?

det här blir ju lite fel eftersom jag lekt ihop bilderna i datorn, men bilderna är tagna ur ett "förr i tiden" syfte :angel:
Mistyosterstrom2.jpg
 
Sv: Tidlösa foton?

härliga! Den sista kunde jag tyvärr inte öppna, och den första måste jag underkänna pga kepsen;) men de andra två var jättehärliga
 
Sv: Tidlösa foton?

haha ja kepsen passade kanske inte riktigt in men men provar här med den sista bilden igen , det är jag å charmör som sprätter hö

32789_1202716201.jpg




76015_1202750044.jpg
 
Sv: Tidlösa foton?

Å så härliga bilder. När jag för många år sen,,, hrm. satte mej för att köra en hö sprätt och aldrig sett en sån förut och kör igång.... hörde till den ålden när man garvade åt allt (tonåren) men det gick inte att låta bli när dom där tuppbenen satte i gång att sprätta ; ))
Vad härligt att se att hästarna används.
När jag började köra med häst i skogen.. 12-13 år sen.. oj jag har tappat räkningen det är mer. då var man hel konstig och fick svara upp mot komentarer hela tiden, nu får jag bara trevliga komentarer och det är så kul att se fler och fler använder sina hästar.

Jag har tyvärr inga foton på lager..är ingen bra fotograf.

mvh myrlan
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 871
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 068
Senast: Fibusen
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 732
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej alla bukisar! Har ett litet problem med min nya häst (sedan 3 veckor). Detta kan blir lite långt men ska försöka få ihop det! Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp