Bukefalos 28 år!

Tidlösa foton?

Sv: Tidlösa foton?

Bilderna funkar inte >__<!

Man kan inte använda bbd för att visa bilder.

Mvh
Emma

va synd men jag fattar inte varför dom har ett sånt djukt system för att ladda upp bilder, hur sk ajag göra så att all akan se då?
 
Sv: Tidlösa foton?

Har haft nordsvensk / pga separation och massa flytter hit och dit står han konstant hos sin hingsthållare. nu har jag inte platts med så stora hästar och jag håller lektionskörning och försöker odla mej till ett fyrspann och då barnen redan hade en shetland så har jag fortsatt med den rasen. och inte så konstigt kanske då det är en förminskad nordsvensk både i huvud och utseende; ))
Så nu har jag tre shetlands. en på till växt/utbildning och två som jag kör par mm med.

titta in på min hemsida, den är presis startad så ursekta röran:o
och alla bilder har inte kommit in än.

www.myrlan.dinstudio.se

mvh myrlan
 
Sv: Tidlösa foton?

69807_1201438589.jpg
:smirk:
 
Sv: Tidlösa foton?

Vilken fin idé!

Jag bidrar med ett par Forbönder. :) Det finns fler bilder på min hemsida. www.lisamortberg.se

pasjonw.jpg

Forbonde på is
lm_forbonde1w.jpg

Forbondepaus

Den sista duger inte riktigt som tidlös med den kvaliteten tycker jag. Men motivet (minus den retliga reflexen på släden!) får väl anses vara tidlöst. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Tidlösa foton?

här kommer två bilder från helgens utflykt till vallen med fem hästar. seger.vilding.lindeman.nicklas och bullen.
forafrnsntt.jpg
segervildelindemanbullen.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 794
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 046
Senast: Fibusen
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 705
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej alla bukisar! Har ett litet problem med min nya häst (sedan 3 veckor). Detta kan blir lite långt men ska försöka få ihop det! Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp