Tidsfördriv i Upplands Väsby

feel

Trådstartare
Kommer under en helg befinna mig i Upplands Väsby, har aldrig varit där förr och vet inte vad jag har att förvänta mig :confused: Bor på Scandic Infra City.

Har några timmar under fredagen samt några timmar under lördagen att fördriva. Behöver även hitta något trevligt middagsställe. Antar att det finns något shoppingcenter? Eller är det värt att åka in till Sthlm city? Någon här på Buke som kan ge lite förslag på matställen/tidsfördriv? :)
 
Finns en Rusta med om man gillar dem ;)
Stockholm Ridsport ligger inte vid Infra men har man bil tar det väl inte mer än fem minuter. Går buss också.
Vid Infra city i övrigt är det väl inte jätteroligt direkt. Finns Max, subway, en pizzeria (och en lösgodisbutik)

Du har ju Upplands Väsby fem min bort.
In till Stockholm hade jag inte orkat åka även om det inte är SÅ långt.
Om du är bilburen så kan jag tipsa om ungefär hur mycket som helst ;)
 
Tyvärr inte bilburen, men promenerar gärna eller tar taxi! Så tipsa gärna ;)

Finns en Rusta med om man gillar dem ;)
Stockholm Ridsport ligger inte vid Infra men har man bil tar det väl inte mer än fem minuter. Går buss också.
Vid Infra city i övrigt är det väl inte jätteroligt direkt. Finns Max, subway, en pizzeria (och en lösgodisbutik)

Du har ju Upplands Väsby fem min bort.
In till Stockholm hade jag inte orkat åka även om det inte är SÅ långt.
Om du är bilburen så kan jag tipsa om ungefär hur mycket som helst ;)
 
Åk till Rosersbergs slott om det är öppet, det är jättefint! Annars tar det ju bara 20 minuter in till Stockholm med pendeln om tågen går som de ska.
 
Det finns en indisk restaurang i Rotebro alldeles nära Infra.
Det är ett favoritställe för Indier i förskingringen.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här med diagnos eller inte diagnos, har ju diskuterats en del. I mitt förra inlägg gjorde @Tora en kommentar som fick mig att tänka...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
13 015
Övr. Barn Nu har det blivit lite strul kring bonusbarnet, kring hämtande och lämnande i alla fall. Jag känner mig anklagad för att inte ta ansvar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 533
Senast: eyz
·
Övr. Barn Jag behöver ventilera lite och hoppas på att få lite kloka reflektioner från er Bukefalister!! :) Jag separerade från mina barns pappa...
Svar
17
· Visningar
4 615
Senast: Jenny1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp