Tips på bra hemsidor och böcker.

Sv: Tips på bra hemsidor och böcker.

En stycke köttbulle
15556_169681002636_641522636_2863011_3612353_n.jpg
 
Sv: Tips på bra hemsidor och böcker.

MEN vilken go' köttbulle! :love:
Det är förvisso synd också, för det är ju därför majoriteten av all oseriös avel finns. "Det är så sött med valpar!". Jo tjena. Ibland önskar man att det är små bitande, eldsprutande fjälliga drakar med fiskögon som tittar ut istället och att det är så de ser ut fram till 1-2 års ålder :angel: :devil:.

Grymt snygg farsa har de iaf!
 
Sv: Tips på bra hemsidor och böcker.

Tufft att ha en drake ju! Men jag håller med i ditt resonemang i övrigt, att valpar är söta kan väl dock ingen förneka (dock att aveln inte bör försvaras med det).

Hoppas det går bra med valparna.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 503
Senast: fejko
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
2 976
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 203
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 845
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp