Tips på tv-serier!

Virgin river
Grace and Frankie
Bodyguard
Rookie
Jane the virgin
Dynasty
The politician
How to get away with murder
Suits
White collar
Stand up på netflix, om du tycker om sånt, Ari Eldjárn & Michael Mcintyre


Sen kan jag gärna fastna på Youtube med, typ QI, Mock the week, James Corden med olika komedi sketcher, Carpool karaoke, Spill your guts or fill your guts och Michael Mcintyres Send to all ☺️

Bodyguard (serien) och Whitecollar håller jag definitivt med om! Riktigt bra serier! Båda finns på Netflix.
 
Virgin river
Grace and Frankie
Bodyguard
Rookie
Jane the virgin
Dynasty
The politician
How to get away with murder
Suits
White collar
Stand up på netflix, om du tycker om sånt, Ari Eldjárn & Michael Mcintyre


Sen kan jag gärna fastna på Youtube med, typ QI, Mock the week, James Corden med olika komedi sketcher, Carpool karaoke, Spill your guts or fill your guts och Michael Mcintyres Send to all ☺️

Åh många att kolla upp 😍
 
Greys 😍 Följde den som en slav förr, men har nog missat ett antal säsonger 🙈 Supernatural har jag nog någon säsong kvar på.
Som mig då :D Greys har jag en hatkärlek till, den är bra och egentligen gillar jag Meredith men hon kommer undan med allt! Nog för att hon är huvudpersonen men i verkliga livet hade hon blivit avskedad för länge sedan 🙈 Älskar sidokaraktörerna dock, de gör ju hela serien :love:

Supernatural har jag inte heller sett klart men den blir ju lite läskig ibland också vill jag inte den ska ta slut 😅
 
Seal team på viaplay
Greys anatomy finns alla säsonger på disney +
Finns även statiom 19 som är lite spinoff på greys där.
Zebrarummet på viaplay
 
Några som inte nämnts ännu:
Miracle Workers - kort komediserie (få avsnitt per säsong, s3 kom nyss ut) och fristående säsonger med olika handlingar. Men säsong 1 handlar om företaget ”Heaven Inc” som jobbar för Gud med att uppfylla folks böner, bl.a. Daniel Radcliffe är en av arbetarna och får reda på att Gud (Steve Buscemi :D) har ledsnat och planerar att förstöra jorden.

Devs - Miniserie, av det djupare och mörkare slaget. En IT-anställd misstänker att företagets lite hemliga IT-utvecklingsavdelning ligger bakom hennes sambos försvinnande.

Dead to me - Kriminaldramakomedi, en nybliven änka blir vän med en kvinna med diverse hemligheter (betydligt bättre än den låter, bara väldigt svår att beskriva utan att avslöja saker :D).

I genren ”lättsamma dramaserier” (alltså typ Grey’s Anatomy-stuk):

Chicago Fire - Om livet på en brandstation (finns även Chicago P.D och Chicago Med).

9-1-1 - Lite samma som ovan, fast både brandmän, poliser och ambulansförare, helt enkelt ”first responders”, inklusive dem som tar emot larmsamtalen.
 

Liknande trådar

Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 755
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 684
Senast: Lilla
·
Tjatter Ja, jag vill ha tips på en TV-serie som jag kan följa (eftersom jag inte har något liv :D ). Det ska helst vara en TV-serie som går...
2
Svar
33
· Visningar
2 794
Senast: Tousse
·
Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 292

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022
  • Vad är rätt

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp