Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske inte var meningen? Eller så tyckte dom att jag kunde lägga allt i knät för det är ju där det oftast hamnar ändåHur var det egentligen tänkt att du skulle bygga dina fajitas, @Killaloe ? Ser helt omöjligt ut om det inte gömmer sig en tredje tallrik utanför bild![]()
Aha, de kanske känner dig bättre än du anar?Det kanske inte var meningen? Eller så tyckte dom att jag kunde lägga allt i knät för det är ju där det oftast hamnar ändå![]()
någon kanske har förvarnat domAha, de kanske känner dig bättre än du anar?
Ser jättemumsigt ut!!
Ja, det blev faktiskt väldigt bra! Kan tänka mig att de funkar kalla som snittar också, om man så vill!Wow! Ser helt fantastisk ut!
Högst förtjusande fel, tror jag.Råkade eventuellt bli lite rödvinssalongs igår (idag också, förvisso) vilket ledde till att jag tokshoppade grönsaker via REKO-ringen. Så nu har jag tre stora fänkålar (?) med dill i kylen som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Samt en del blandade betor och färgglada morötter. Med mera. Herregud. I vintras budade jag och min syster hem en MANGEL på fyllan. Det är något som är lite fel på oss, tror jag.
Kan då säga att jag åt flarnet med just lax!Tack för tipsen @Koltrast och @KillaloeJag gillar ju fänkål, som tur är
På söndag har vi släktkalas och jag har laxansvar, så jag tänkte göra lite fänkålstillbehör till den i alla fall. Samt (uppenbarligen) lite andra grejer också.
Snart är semesterns sista alkoholinköp uppdruckna och då blir det kanske något färre salongstillfällen. På gott och ont![]()
Råkade eventuellt bli lite rödvinssalongs igår (idag också, förvisso) vilket ledde till att jag tokshoppade grönsaker via REKO-ringen. Så nu har jag tre stora fänkålar (?) med dill i kylen som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Samt en del blandade betor och färgglada morötter. Med mera. Herregud. I vintras budade jag och min syster hem en MANGEL på fyllan. Det är något som är lite fel på oss, tror jag.
Jag kom iaf ihåg att vi hade budat på mangeln när vi vann auktionen. Hon hade ingen aningHaha en mangel är ändå rätt kreativt. Efter en mkt vinberusad afton lyckades jag:
1. Shoppa en Gucciväska
2. Köpa ett årskort på Kungliga Operan
3. Boka städhjälp
Joråååsåatt eeee. Är såhär i efterhand rätt nöjd med samtliga inköp men det kändes en smula oklart dagen efter![]()