Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Kina är det det vanliga sättet att äta dem. I Hongkong-grenen av min familj förekommer beteendet.Pratat mat på jobbet. En kollega äter räkor som de är, med skal och huvud. Jag höll på att storkna. GÖR man så??
I Kina är det det vanliga sättet att äta dem. I Hongkong-grenen av min familj förekommer beteendet.
Den perioden jag var i Kina så lärde jag mig skala dem i munnen- sjukt praktiskt. Däremot så var det bara krill (om det nu är den rätta benämningen, men de var pyttesmå) som åts med allt.I Kina är det det vanliga sättet att äta dem. I Hongkong-grenen av min familj förekommer beteendet.
Alltså kvällens mat - jag funderar på om den blir konstigare och sämre ju mer turister som ska äta?!
Jag ger er tex ost med pizza!![]()
Och, kvällens höjdpunkt - desserten!
![]()
Inte det bästa jag ätit i mitt liv men jag är väldigt mätt tack vare allt fett!
Efterrätten är för övrigt en chokladtarte (nåja, mer chokladpudding) med chokladsås ich chokladglass. Det ser ni väl?!
Haha! chokladglassen och chokladsåsen var helt okej men puddingen, NEJ!Perfekt måltid!Lite sugen på blobben där, älskar kombinationen chokladglass med chokladsås!
Det var iaf en oerhört ful skapelse!Haha! chokladglassen och chokladsåsen var helt okej men puddingen, NEJ!
I Kina är det det vanliga sättet att äta dem. I Hongkong-grenen av min familj förekommer beteendet.
Herregud... Ni får komma till Glasgow så ni får lite ordentlig mat! Den skotska restaurangscenen är så mycket bättre än det där!Alltså kvällens mat - jag funderar på om den blir konstigare och sämre ju mer turister som ska äta?!
Jag ger er tex ost med pizza!![]()
Och, kvällens höjdpunkt - desserten!
![]()
Inte det bästa jag ätit i mitt liv men jag är väldigt mätt tack vare allt fett!
Efterrätten är för övrigt en chokladtarte (nåja, mer chokladpudding) med chokladsås ich chokladglass. Det ser ni väl?!
Haha ja! Vi får göra det nästa gång! Fast det där och portionspajen i aluminiumfolie har ändå varit bottennapp, resten har varit som minst helt okej och stundtals positivt överraskandeHerregud... Ni får komma till Glasgow så ni får lite ordentlig mat! Den skotska restaurangscenen är så mycket bättre än det där!![]()