Du ser så fantastiskt glad ut!Bildbevis på doppet!
Man får ha roligt när man är tjock också! Vi pep högre än alla barnen i hela byn för att vattnet var så kallt! (Vännen min i förgrunden är inte tjock, bara glad!)
Visa bifogad fil 172905
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ser så fantastiskt glad ut!Bildbevis på doppet!
Man får ha roligt när man är tjock också! Vi pep högre än alla barnen i hela byn för att vattnet var så kallt! (Vännen min i förgrunden är inte tjock, bara glad!)
Visa bifogad fil 172905
Till och med badkrukan här tycker det ser härligt ut.Bildbevis på doppet!
Visa bifogad fil 172905
Mammas klocka registrerade steg när hon stickadeSen jag bytte smartklocka har antalet steg per dag nästan halverats. Fitbit var en optimistmätare utan dess likeDen mätte minsta lilla armvift som steg. Den jag har nu (nothing cmf) börjar mäta vid tio steg, riktiga steg. Så nu är det mer utmaning att få ihop steg.
Har i flera år använt Stepler som motivation att samla steg/poäng men sen de gjorde om poängsystemet med diamanter och skit, och tagit bort alla kul belöningar, har jag tappat sugen lite.
Jag har en balansstol på jobbet, när jag sitter på den så reggar min apple watch det som att jag står upp. Inga problem få ihop 12 timmar ståtid då inteMammas klocka registrerade steg när hon stickadeperfekt att få ihop 10 000 steg av att sitta stilla i soffan…
Klockorna är roliga ibland! Min garmin känner inte av att jag rör mig när jag klipper gräset, gissar att det är för att jag håller händerna stilla i samma position. Men när man slitit och klippt gräset i typ en timma och klockan vibrerar med uppmaningen "dags att röra på sig" känns det som ett hånJag har en balansstol på jobbet, när jag sitter på den så reggar min apple watch det som att jag står upp. Inga problem få ihop 12 timmar ståtid då inte![]()
Bra kämpat! Jag hatar rehab, klarar fortfarande av att cykla på gymmet efter att det var det enda mitt knä klarade i sex månader. Kan du hitta något mål med träningen ändå, även om det inte kan vara samma som innan? Jag springer t.ex. med motiveringen att jag ska bli en bättre ryttare men inte med något specifikt mål på sträcka eller tempo.Förra veckan kom jag iväg till gymmet fyra pass, har övertygat mig själv om att jag "bara" ska sitta på cykeln i 10 minuter. Väl där har det blivit hyfsade träningspass ändå. Som vanligt är det svåra att komma iväg när man kommit ur rutinerna.
Jag har då ändå tränat i + 20 år regelbundet (undantaget nån vecka här och där på grund av sjukdom). Problemet är att lyckas hålla motivationen nu när man inte längre har ett mål med träningen.. Har alltid tyckt att det roligaste är tung träning men nu när kroppen är halvtrasig så är det mer underhåll och skadeförebyggande vilket är ganska tråkigt.
Kosten tänker jag att jag tar tag i när jag känner att träningen flyter på. Nu fokuserar jag på att också bli bättre på att dricka ordentligt samt göra mina rehab övningar hemma vilket redan gett resultat i form av mindre smärta.
Försöka få in de olika stegen för att förbättra välmåendet så brukar maten bli lättare att skärpa till också.
Vilken underbart glad bildBildbevis på doppet!
Visa bifogad fil 172905
Bra kämpat! Jag hatar rehab, klarar fortfarande av att cykla på gymmet efter att det var det enda mitt knä klarade i sex månader. Kan du hitta något mål med träningen ändå, även om det inte kan vara samma som innan? Jag springer t.ex. med motiveringen att jag ska bli en bättre ryttare men inte med något specifikt mål på sträcka eller tempo.
Friggs riskakor med sesamfrön, toppade med philadelphia och avokado, några morötter, torkad mango (den osötade, annan är oätlig).
Laddar för att laga middag, planen är en variant på köttfärssås, men jag har i massa timjan, trattkantareller och annan svamp, ingen tomat utan lite lätt c-f istället. Pasta och grönkål till.
Jag kör stenhårt på att äta som jag brukar (förutom att knäcket är bytt mot riskakor), men mindre portioner. Vikten går nedåt i lagom takt, jag är sällan hungrig om än inte proppmätt. Det gör att jag inte heller ballar ur och hetsäter av frustration. Hittills mycket nöjd med resultatet.
Heja heja!Nu har jag pratat med ssk och det skickas ett nytt FAR direkt. Så har snart inga ursäkter kvar![]()