Ursäkta men ett inlägg som detta gör mig förbannad. Ozempic är inte nått man ska ta å fortsätta som vanligt. Att få det bara sådär är jäkligt fel av sjukvården tycker jag.![]()
Fast nåt är ju ändrat eftersom hon gått ner 8 kilo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta men ett inlägg som detta gör mig förbannad. Ozempic är inte nått man ska ta å fortsätta som vanligt. Att få det bara sådär är jäkligt fel av sjukvården tycker jag.![]()
Vad är det som gör dig förbannad?Ursäkta men ett inlägg som detta gör mig förbannad. Ozempic är inte nått man ska ta å fortsätta som vanligt. Att få det bara sådär är jäkligt fel av sjukvården tycker jag.![]()
Fast personen har faktiskt gått ner 8(!) kg på en månad! Trots att hen inte tycker att hen skött sig perfekt. Min tanke var att resultatet var helt fantastiskt! (Det här var tänkt till samma person du svarat på.. blev helt enkelt inte riktigt rätt citerat!)Alltså en genuin fråga, exakt vad är det man ska ändra på? Personen ifråga har sagt väldigt lite om hur hon har levt eller vad hon har gjort för att påverka vikten innan, det enda som är sagt är att hon drack lite för mycket. Exakt vad krävs för att man ska använda Ozempic ”rätt” enligt dig? Inga ”snedsteg” utan leva 100% ”rätt”? Ingen semester? För om vi alla hade kunnat leva så från början hade ju ingen varit överviktig.