Träna med honom? Bygg hinderbana i vardagsrummet. Hoppa över åla under, klättra på dom älskar ju såntDet är tiden. Hur löser jag det med en tvååring hemma? Han kan ju inte gärna följa med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Träna med honom? Bygg hinderbana i vardagsrummet. Hoppa över åla under, klättra på dom älskar ju såntDet är tiden. Hur löser jag det med en tvååring hemma? Han kan ju inte gärna följa med..
Det ger inte den konditionsträning jag är ute efter. Det är kul, men jag fixar inte hopp och sånt.Träna med honom? Bygg hinderbana i vardagsrummet. Hoppa över åla under, klättra på dom älskar ju sånt
Var hittar du schampot och tillskottet?Mitt har ju börjat växa ut igen så har väldigt gulligt bäbisfjun, speciellt i hårfästet fram där det ju syns mest
Jag vill inte heller klippa av mitt hår för det kommer krulla sig så förbaskat.
Använder det här och jag tycker det stannat av men kan ju också vara att jag ligger i rätt fas av hårcykeln
Visa bifogad fil 181019
När jag kommer ihåg tar jag Vita yummy Hari&Nail som tillskott.
schampot köpte jag på Lykos och kosttillskottet på Normal, men finns beställa på flera ställen som apotek och andra som säljer tillskott . Matsmart hade billiga för 99 kr burken just nuVar hittar du schampot och tillskottet?
/snart hårlös
Tack ska kika runt!schampot köpte jag på Lykos och kosttillskottet på Normal, men finns beställa på flera ställen som apotek och andra som säljer tillskott . Matsmart hade billiga för 99 kr burken just nu
Aha, jag förstår. Du har ingen mellis eller fika som du kan ersätta? Eller byta ut något vid frukost?
Hyfsat länge tycker jag.Hur länge håller sig en öppnad burk kvarg?
Jag har landat på 87 kg. Känner mig märkligt fladdrig i kroppen av all överflödig hud. Det är väldigt störande. Undrar vad allt det onödiga väger egentligen? Vad väger jag utan det? Det är ju som att väga sig med vinterkläderna på, skor och allt, liksom. Varför får man inte operera bort den överflödiga huden överallt? Finns det något i den som är viktig att behålla liksom? Kan man gå från 140 kg till 50 kg? Är det fysiskt möjligt ens? Det borde det ju vara kanske, men min fundering då är, då väger man ju inte 50 kg eftersom den överflödiga huden väger en del så då väger man "för lite" än vad man borde till sin längd.
Nåja, viktnedgången känns positiv i alla fall. Inte väntat mig att den skulle fortsätta så tackar och tar emot så länge det går.
Jo men är det inte när man är "normalstor" som huden väger så mycket? Hur mycket väger den efter 140 kg? Då har man ju mer hud än på 50 kg och samma längd?Jag var av ren nyfikenhet tvungen att googla svaret på vad huden väger
Finns lite olika uppgifter men 3-5 kg verkar de flesta tycka.
Ännu otäckare tanke är om de tagit reda på det ”på riktigt”eller om det är en hyfsad beräkning
https://www.hudguiden.se/sv-se/om-huden/vad-ar-hud
Det finns många lyckade ”lös hud operationer” men det är en väldigt stor operation som det lätt blir problem med, så se till att undersöka allt du kan innan du bestämmer dig för om det skulle vara värt det.
Hyfsat länge tycker jag.
Haft en vaniljkvarg som började jäsa, men den måste det blivit nå mysko med, för den va inom datum.
En öppnad persikoivarg som va fleeera veckor gammal möglade som satan, men va ju inte så konstigt, den hade blivit bortglömd
Burken jag jobbar på nu har bäst för den 11e, mer än halvvägs genom iaf, och den är då helt fräsch än
Tycker de flesta mejerivaror håller länge om man ser till att de aldrig står framme.
Förutom grädde dåänvänt ph.ost som iofs va oöppnad, men ett par månader över bf
Såklart praxis som rena skedar å inte gräva djupare än man behöver inte skadar.
Drack sistskvätten mjölk bf 10 nu så![]()
Hm, inget jag tänkt påJag tycker den blir mer grynig efter en veckaBF brukar inte vara något problem, utan snarare när den öppnats (Är 5-6 grader i kylen)
Hm, inget jag tänkt pårör den alltid slät i burken innan jag scoopar upp
samma med gr.yog. Arlas stora burkar jag kör på. Får hålla ett öga när jag öppnar nästa burk :P
60 kg för bmi 24,97Jag har dock en rejäl bit kvar innan jag kan få en hudoperation för magen, är 155 lång och väger nu 87, så jag borde ner på runt 50-55 max i så fall för att hamna inom bmi 25?