tokig! movie maker

Seabaz

Trådstartare
Jag blir tokig. Har gjort en film i moviemaker som hur jag än försöker så sparas den enbart i "wlmp" (windows live movie player?) och detta stöds inte någonstans?

Försöker jag kolla på klippet i någon annan uppspelare än movie player så försvinner bilden men ljudet är kvar...

Sv: tokig! movie maker

Spara till dator, välja .WMV eller MPEG4. Vilket jag än väljer så sparas det och bilden följer inte med. Bara ljudet och i jävligt dålig kvalitet?

wlmp är tydligen inte media utan projekt. Jag vill exportera projektet men det gååår inte :(

Sv: tokig! movie maker

Hmm... Det är nog bara movie maker. Nu när du säger det, så tror jag att jag hade live movie maker förut och då fungerade det....

kan vara värt ett försök eller? för det kan man väl hämta gratis?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 662
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Rie
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 170
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 786
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka