Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Sitter framför brasan och värmer mig. Det jobbiga är att gå upp och ut till köket, då blir det kallt ju:cautious:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV. Börjar känna mig så fet! Sen två dagar känns det så! Inte kul! Jag har ju snarare gått ner i vikt!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV idag på morgonen fick jag erfara vad som händer om man glömmer att tanka lilla bilen. Fick putta tillbaka den till "parkeringsrutan" och sedan ta bussen in till jobbet.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag är så glad att jag är just jag, att jag är handlingskraftig och vågar stå på mig när nåt är fel eller verkar konstigt. Att jag tar det egna ansvaret för min hälsa, säkert ett pain in the as för många läkare men ack så rätt jag har ;)

Nu har jag prövat konsten att totalt sätta mig själv i första rummet :o , så skrämmande :crazy:, det lär bita mig i baken :cautious: men ack så välbehövligt för själen och självkänslan :love:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Fick en välbehövlig sömn. 20:30 - 06:44. Stör mig dock fortf. på 06:44. Men lite grinig på mamma som slarvar bort allt. Hon har packat ned Dukes täcken. Duke behöver bada (han är mer brun/grå än vit) men jag vågar inte då jag måste ha hans täcke. Han är omöjlig att torka utan han måste självtorka.

Jag ska baka lussekatter och vill ha min kattform. Den har hon också packat ned och förlagt. Så nu får jag få med en överdrivet smutsig hund och strunta i att baka lussekatterna. Jag får skämmas över den smutsiga hunden och jag vägrar bryta min tradition att göra lussekatterna med hjälp av en kattform.

Och så har jag en jäkla tvättid idag, dö.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Härligt :)

Själv får jag jobba med att tona ner mig lite då & då - budskap kommer fram lättare då har jag märkt :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Fick skippa träningen i dag. Har blivit påflugen av en förkylning. Hoppas att den inte blir värre.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag försöker få lite bokningar till våra lokaler under lågsäsong då ekonomin inte är den bästa. fick härom dagen ett samtal med en förfrågan om en minnesstund med mat o kaffe efter begravning om fjorton dagar. Nu försöker jag kolla med verksamhetsledaren som jag skickade över samtalet till om hur det går... Jodå, det går bra. - Udda bestick till 40 personer, udda porslin, pappersdukar...

Om jag ångrar mitt tilltag... - Minst sagt...
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har i denna stund högsta budet på ett hus.
HJÄLP tänk om vi får det?
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Spännande lycka till:)

Kommer ihåg budgivningen på vårt hus förra året. Var en annan som bjöd. Vi "vann " men då hade säljaren ångrat sig angående utropspriset:meh:
Så fick vackert vänta till en ny husvisning och en ny budgivning. Det var utdraget!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

vv: Provsmakade den enbärs- och gingravade laxen... den var inte äcklig om man säger så :D fast den får ligga ett tag till, det var lite för mycket "fiskig" smak fortfarande.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Jobbigt när man är glad men ändå gnager något på samma gång, men man vet inte vad!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Energi önskas att gå ner i källaren och hämta spån :)
Nåja, ska strax gå ner.
Energin är inte på topp idag ju!!!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV energin infann sig så nu är det mesta disken diskad, spisen "diskad" en hel del saker undanplockade, försvunna saker upphittade och nu återstår att packa upp väskan från i helgen och packa i en del av sakerna som ska med nu till helgen.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Är inte skitkass men tillräckligt förkyld för att inte kunna träna och tillräckligt för att tycka att det är jobbigt. 12 h på jobbet lockar inte jättemycket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 763
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 934
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp