Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Dagen SKULLE ha sett ut så här:
8.30-9.30 Hund
10-11.30 Boendestöd
11.55-12.05 (senast) hund
12.30-15.30 stallet
Hem och duscha, sedan
17-20 ungd.gr.

Och för att få ihop det någorlunda skulle jag då fått strunta i att äta, så jag mailade tjejen som jag är i stallet med och frågade om hon kunde förbereda en macka åt mig så jag kunde ta något "på språng" i alla fall.
Det var ok, så var det bara hunden kvar, han skulle - med mitt schema - ändå ha blivit ensam från 12-13.50, vilket är i längsta laget.
Och allt var jättebökigt.
Så jag sov så fruktansvärt dåligt och vaknade med ångest.

Insåg att jag skulle behöva avboka boendestöd (trots att vi behöver vår tid!) så det gjorde jag.
...bara 20 min senare ringer hundägaren och säger att sonen är sjuk så han blir hemma med hunden...

Så nu har jag fått tag på BS som får komma 30 min senare då hon hunnit boka in sig på en annan grej, och så kommer dagen ändå rulla på.
Jag vet ju att allt löser sig, till slut....:nailbiting:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Fick energi nog att mocka åt djuren.
Känns gott.
Nu vct med dotra.
T
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Man kommer långt med rätt inställning...:up:

Det börjar bita mig i baken nu :cautious:, jag vet inte hur än men jag tror det nog går att lösa på nåt vis ändå, det måste det...O_o

Min kisse är dräktigt :D :banana: Birmabebbar beräknas den 26/12 :love:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Tess, måste bara berätta att jag drömde om dig innan klockan ringde imorses :D

Du hade startat en liten butik där du sålde bakverk som du själv plus en anställd själva bakade :) Vilka dekorationer och tårtor och bakelser och kakor det var, och det doftade ljuvligt.

Var som att komma in i en fiktiv prinsessas verklighet.

Å så trevlig du var :)
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Tess, måste bara berätta att jag drömde om dig innan klockan ringde imorses :D

Du hade startat en liten butik där du sålde bakverk som du själv plus en anställd själva bakade :) Vilka dekorationer och tårtor och bakelser och kakor det var, och det doftade ljuvligt.

Var som att komma in i en fiktiv prinsessas verklighet.

Å så trevlig du var :)


Vad härligt det låter :D :p Det är ju trots allt en dröm jag har. Men måste först fixa min lärarlegitimation och lite kapital på banken! Sen så jäklar!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Fredag imorgon!:love:

VV1: Bra mamma att du skickar ett sms där det står "jag kommer inte ut på nätet, faaaaan!"... Ja okej? Vad ska jag göra åt det?O_o Om jag förklarar hur du ska göra kommer du ändå inte förstå!:rofl:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Så förbannat trött idag och vet inte varför.
Känns som jag har sovit hela dan men ja.
Imorrn, lör och sön blir det fullt upp.
Så måndag får jag nog sova.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Dubbelpostat :)
Nu ska jag sooooova hoppas jag :)
 
Senast ändrad:
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Det knäckte i nacken igår så idag har jag ont i nacke, rygg och huvud, domningar i armarna och illamående (hanterbart) är på pissigt humör och orkar (än en gång) inte hjälpa till med tvätten :cry:

Snart ska jag iväg för att träffa en ny psykolog (dubbel-:cry::cry:) och senare är det dags för vaccinering.
Yey.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Pysslar och plockar i hemmet med diverse adventsstjärnor och adventsljusstakar. Det tar sin lilla tid. Har varit hos hjärnskrynklaren också!
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Har med plockat med julstjärnor och tomtar. Lite pyssel när man ska upp på vinden. Måste ju vända på sängen för att få ner stegen. ( tur det bara är en 120 cm säng) Men hittade ju inte den julduken jag letade efter O_o Suck det är alltid så.
Varit darrig hela fm med.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Buhu! Högg nästan av halva fingret när jag skulle skära bröd!:arghh:
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag är så less och slut så jag har lust att spy, men måste fortsätta.
 
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Får ta en dag i taget. Problemet är nog att man tänker för mkt framåt och grubblar bakåt:meh:
Skönt att sitta på soffan och slappa lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Pilot
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 757
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 927
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilodagar för riktigt aktiva hundar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp